וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי שגב מדבר: "אם לא היה אכפת לי, לא הייתי מוכר בית בשביל מכבי נתניה"

4.12.2014 / 9:46

בזמן שהרוחות סוערות במכבי נתניה, הבעלים אלי שגב טוען: "לא בורח מאחריות, הקבוצה לא תלך לפירוק, גם המצב הכספי הנוכחי לא מצדיק שתי תבוסות 4:0. הערבות תקפה לתום העונה, מי קבע שעכשיו צריך לחלט את הכסף?". ראיון

one

אלה לא ימים בהם אלי שגב נהנה מיותר מדי שעות שינה. אמש (רביעי) הוא הגיע מאפריקה לצרפת לעוד פגישת עסקים שתוליד אולי גם פתרון למצב הסבוך בו נמצאת מכבי נתניה. הוא מעודכן בכל מה שקורה במועדון, והיום הוא אמור סוף סוף להעביר כסף. "אני לא בורח מאחריות ואני דואג כדי שיהיו משכורות", אמר בראיון לוואלה! ספורט. "בוא נראה מה יקרה היום. יש עורכי דין שמטפלים בהכל. נכון שהמצב לא פשוט, אבל אני מבטיח שמכבי נתניה לא תלך לפירוק. מי שאומר אחרת מטעה".

מכבי נתניה הובסה 4:0 מול מכבי חיפה
מכבי נתניה, הקבוצה הכי עצובה בליגת העל: שגב הבעלים הכי גרוע בתולדותיה
בסיום: אוהדי מכבי נתניה התעמתו עם השחקנים וקראו ללויטה לחזור
יעזוב? אלי טביב ייפגש עם מכבי נתניה בנוגע לאריאל הרוש
יעקב בלדב נזף בשחקני מכבי נתניה: "מי שלא רוצה להיות פה, שיגיד"

בעלי מכבי נתניה אלי שגב. ניב אהרונסון
"גם אם הייתי בארץ והכל היה דופק מבחינה כספית, עדיין היו מקללים אותי אם הקבוצה היתה מפסידה". שגב/ניב אהרונסון

שגב מגלה שהוא עבד בימים האחרונים על השגת הכסף, גם במחיר של איבוד אחד מנכסיו: "אין לי עניין לפרט את הדברים, אבל בוא נגיד שאני אמכור נכס שלי בשביל שיהיו משכורות. אתם שוכחים שאני נשארתי לבד. כתבתם עליי הכל כבר בארץ. פגעתם בשמי בזמן שאני היחיד שנשאר לדאוג למכבי נתניה בקיץ. האחרים העדיפו לברוח ואני נשארתי לבד".

השחקנים לא מתפקדים בגלל שלא קיבלו כבר חודש את המשכורות.

"אני לא חושב שזה צריך להשפיע עליהם עד כדי כך, שהם יפסידו פעמיים 4:0. הרי היו גם קבוצות שלא שילמו משכורות שלושה חודשים. אני לא אומר חלילה ששחקנים ועובדים במועדון לא צריכים לקבל את המשכורות. חלילה. אני מסביר שנקלעתי לבעיה ואני עובד על זה ללא לאות, אבל בזמן שאני מחפש את הפתרון הקבוצה לא צריכה להתפרק כך. אם לא היה אכפת לי, לא הייתי מוכר את הבית שלי כדי שיהיה כסף".

הרשות לבקרת תקציבים החליטה לחלט את הערבויות שלך וכרגע נתקלת בבעיות.

"אף אחד משם לא הרים לי טלפון כדי לדבר איתי על הערבויות. החליטו באופן שרירותי ובלי להתייעץ איתי לדרוש מהבנקים באנגליה את הכסף. אז מי שעושה את זה בלי לדבר איתי, צריך אחרי זה לתת תשובות אם הוא לא מצליח".

עוד באותו נושא

יעקב בלדב לשחקני מכבי נתניה: "מי שלא רוצה להיות פה, שיגיד"

לכתבה המלאה
יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה. ברני ארדוב
שגב: "בזמן שאני מחפש את הפתרון הקבוצה לא צריכה להתפרק כך"/ברני ארדוב

הערבויות טובות?

"אני לא מכיר בנק שנותן ערבות בנקאית אם אין עליה כיסוי. העניין הוא שאני יודע שהערבות תקפה לתום העונה ולא לעכשיו. מי קבע שעכשיו צריך לחלט את הכסף? הרבה קבוצות בעבר פיגרו בתשלום המשכורות והבקרה לא רצה לחלט את הערבויות של הבעלים".

אבל צריך כסף.

"ולכן אני דואג, ולכך העירייה תדאג בחודש הבא. אני גם מקווה שיצליחו למכור את לארי קאיודה. בסך הכל הקבוצה גם יכולה לגרור שלושה מיליון שקל גירעון לעונה הבאה. אני לא רואה מצב בו מכבי נתניה מתפרקת".

איך אתה מרגיש ביום יום כשהמצב פה כל כך קשה?

"ברור שזה לא נעים, אבל תאמין לי שגם אם הייתי בארץ והכל היה דופק מבחינה כספית, עדיין היו מקללים אותי אם הקבוצה היתה מפסידה. אני שמתי 18 מיליון שקל במכבי נתניה מכיסי הפרטי והיו מקללים אותי. אני מאוד מקווה שהשחקנים יידעו להתעלות כי זה נראה כרגע רע ולא ברור איך הם יעשו את הסוויץ'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully