וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי נתניה התעמתו עם השחקנים וקראו ללויטה לחזור

3.12.2014 / 22:09

אריאל הרוש, שמעון הרוש, ויקי כחלון ורן רול נתקלו ביציאה מחדר ההלבשה בעשרות אוהדים שקיללו אותם וירקו לעברם. האוהדים שוחחו עם לויטה בניסיון להחזירו. יוסי מזרחי: "המצב כאן לא נורמלי"

one

משבר עמוק במכבי נתניה. אל הצרות הכלכליות שמעיבות על התנהלות המועדון מאז הודעתו של הבעלים אלי שגב על כוונתו לעזוב, נלוות כעת צרות מקצועיות אחרי שהקבוצה הובסה הערב (רביעי) 4:0 בבית בידי מכבי חיפה. הייתה זו רביעייה שנייה ברציפות שנתניה ספגה והיא שוב קרוב מאוד לקו האדום.

שוטרים מול אוהדי מכבי נתניה. איציק יצחקי, מערכת וואלה! NEWS
השוטרים באו לעצור את ההתפרעות של אוהדי מכבי נתניה/מערכת וואלה! NEWS, איציק יצחקי

אוהדי מכבי נתניה התגודדו מחוץ לחדר ההלבשה, כשעשרות מהם הביעו את מחאתם וחלקם המשיך לקרוא למאמן להתפטר. כוח אבטחה מתוגבר עמד כחוצץ בינם לבין שער הכניסה למתחם. בהמשך ניסו עשרות אוהדים להתעמת עם אוהדי חיפה, כאשר עשרות שוטרים ואנשי אבטחה הגיעו כדי להפריד.

האוהדים המקומיים אף קראו לשוער אוהד לויטה, שסייע להם לחזור לליגת העל בעונה שעברה ועבר בקיץ למכבי חיפה, וביקשו ממנו לחזור למכבי נתניה. לאחר מכן יצא אריאל הרוש יחד עם שמעון הרוש, ויקי כחלון ורן רול, והאוהדים ניסו להתעמת איתם כשקיללו וירקו לעברם. כאשר השחקנים נכנסו לרכבים, האוהדים ניסו להוציא אותם החוצה.

עוד באותו נושא

עוד רביעייה: נתניה הובסה 4:0 בידי מכבי חיפה

לכתבה המלאה
אוהד לויטה (משמאל) עם אוהדי מכבי נתניה. איציק יצחקי, מערכת וואלה! NEWS
זכה לעידוד והתבקש לחזור. אוהד לויטה, משמאל, עם האוהדים/מערכת וואלה! NEWS, איציק יצחקי

יוסי מזרחי, שספג קריאות מצד אוהדי מכבי נתניה, אמר: "זו תקופה עצובה למכבי נתניה, לא יום. זה נמשך יותר מדי זמן וחבל מאוד שזה משפיע על המגרש, כי מקצוענים צריכים לדעת להפריד דברים ולא באנו מרוכזים מספיק. כל השבוע מדברים ומתרכזים בדברים אחרים שהם לא כדורגל וזה בעיה. אני מסתכל נטו על המשחק, ובמשחק עשינו שגיאות קשות בהגנה. מכבי חיפה עשו את הגולים לא ממצבים רבים, וזה חבל מאוד. ממצב וחצי במחצית הראשונה חיפה עשתה שני שערים. אין מה להסתכל מקצועית, קודם כל צריך שתהיה מכבי נתניה נושמת ובועטת, שהראש של כולם יהיה בכדורגל, כי המצב הזה הוא לא נורמלי לחלוטין וחבל מאוד שזה מקרין למגרש. אני האמנתי שנהיה הרבה יותר בוגרים ובכל זאת ניתן הכל במשחקים כי שחקנים נאבקים על העתיד הכלכלי שלהם, אבל כנראה שזה יותר חזק מכולם".

הקפטן ערן לוי התייחס לסיטואציה הבעייתית ואמר: "זאת האמת, אין משכורות. זה המצב הנתון כרגע, אבל אסור שזה יהווה תירוץ למה שקורה במגרש. אין ספק שזה מחלחל וזה קשה, קשה להיות חודשיים בלי משכורות".

יוסי מזרחי מאמן מכבי נתניה (משמאל). ברני ארדוב
תקופה עצובה למכבי נתניה. יוסי מזרחי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully