וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלי טביב ייפגש עם מכבי נתניה בנוגע לאריאל הרוש

הקבוצה המסובכת כלכלית אמורה להעביר לבית"ר 450 אלף שקל עד ה-25 בינואר או לוותר על חוזהו של השוער. נתניה לא יכולה לשלם, לא ברור אם הבעלים יילך לקראתה. גם נושא קאיודה עשוי לעלות

one

הבעלים של בית"ר ירושלים, אלי טביב, צפוי להיפגש בימים הקרובים עם הנהלת מכבי נתניה בנוגע לשוער אריאל הרוש. כזכור, בוועדה למעמד השחקן נקבע כי על נתניה או השוער לשלם לבית"ר כ-450 אלף שקל דמי השבחה על השחקן. במצבה הכלכלי של נתניה היא לא תוכל לעשות זאת ולכן רוצים ראשי הקבוצה למצוא פתרונות מול טביב, כשעל הפרק האפשרויות הן דחיית התשלום או פריסתו לתשלומים.

בבית"ר ירושלים העריכו היום (רביעי) כי אלי טביב לא ימהר ללכת לקראת נתניה ולסייע להרוש לאור מערכת היחסים השלילית ביניהם לאורך החודשים האחרונים, כמו גם בשל ההתבטאויות של הרוש כנגד טביב בתקשורת. יחד עם זאת, ייתכן כי גורמים המקורבים לשני הצדדים ינסו לפשר בעניין.

על פי ההחלטה, נתניה צריכה לשלם את הכסף עד ה-25 בינואר או לסגת מחוזהו של השוער. הקבוצה של יוסי מזרחי לא יכולה להרשות לעצמה להישאר ללא שוער בכיר בינואר ולכן במועדון יעשו הכל על מנת להשאיר את הרוש. אפשרות אחרת שעלתה היא שהרוש יקבל מבית"ר סכום של כ-350-400 אלף שקל נטו (778 אלף ברוטו) עבור ארבעה חודשי משכורת וחוב מהעבר, ויוכל להתקזז מול בית"ר ולקבל את כרטיסו מנתניה בתום העונה.

ללא קשר, ייתכן כי בשיחה יעלה שוב נושא החלוץ הניגרי לארי קאיודה. בנתניה עדיין מאמינים שימכרו את השחקן לחו"ל בסכום של כ-1.5 מיליון יורו שיעניקו למועדון כ-1.05 מיליון יורו (30 אחוז שייכים לקבוצתו הניגרית של השחקן) אך במידה וזה לא יקרה בחודש הקרוב יהיו חייבים להתפשר ולבדוק אופציות נמוכות יותר, גם בארץ.

אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
לא ברור איך זה ייגמר. הרוש/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully