וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי בלדב לשחקני מכבי נתניה: "מי שלא רוצה להיות פה, שיגיד"

4.12.2014 / 8:30

למרות התסבוכת הכספית, חבר ההנהלה בלדב היה תקיף עם שחקני נתניה אחרי התבוסה לחיפה: "גם אם יש לכם אליבי, אל תביאו אותו למגרש". יוסי מאור יזרים לקבוצה מיליון שקל כחלק מעניינים עסקיים בינו לבין אלי שגב

one

12 מיליון שקל, זה הבור התקציבי של מכבי נתניה. במועדון גיבשו תוכנית פעולה כדי לסגור את הפער העצום, כשבראש ובראשונה צריך לחלט את הערבויות הבנקאיות של אלי שגב מהבנק באנגליה על סך של 5.5 מיליון שקל. יו"ר הרשות לבקרת תקציבים עופר אורליצקי עדכן את ראשי מכבי נתניה שעשויה להיות בעיה, אבל הוא עדיין מאמין שעד יום שלישי יהיו לו תשובות חיוביות. לכך, מקווים במועדון, יהיה אפשר להוסיף כ-3.5 מיליון שקל ממכירת לארי קאיודה. אתמול (רביעי) צפה בשחקן נציג מטעמה של סטנדרד ליאז', אבל עוד לא ברור אם התרשם. במצב שיהיה לקבוצה 9 מיליון שקל מהערבויות ומקאיודה, ניתן יהיה להשלים את ההפרש בסך של 3 מיליון שקל על ידי כל מיני הכנסות שיגיעו ממקורות שונים.

עידו לוי (מימין) שמעון הרוש שחקני מכבי נתניה מאוכזבים. ברני ארדוב
האכזבות נמשכות, הדאגות לא פוסקות. שחקני נתניה/ברני ארדוב

כך למשל ידוע כי איש העסקים יוסי מאור מתעתד להעביר עד תחילת השבוע סכום של מיליון שקל לטובת הקבוצה. מדובר בסכום כסף שיעביר מאור לנתניה כחלק מעניינים עסקיים בינו לבין אלי שגב. גורם במועדון אמר אמש לוואלה! ספורט: "אלי שגב חוטף הרבה אש בשבועות האחרונים, אבל האמת היא שאין לו את הכסף. אם היה לו הוא היה נותן. זה לא מצב שמישהו החליט לברוח עם הכסף. הוא נקלע לבעיות כספיות והוא לא יכול לתת". לא מן הנמנע ששגב ימכור נכס בישראל, כדי להזרים כסף לקבוצה.

הכסף שאמור מאור להעביר הוא כאמור על בסיס מהלך עסקי שעשה בעבר מול שגב. השניים היו שותפים לפרק זמן מסוים במכבי נתניה ועשו גם מהלכים עסקיים יחד.

עוד באותו נושא

אוהדי מכבי נתניה התעמתו עם השחקנים וקראו ללויטה לחזור

לכתבה המלאה
אריאל הרוש שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
הרוש/ברני ארדוב

מיד אחרי התבוסה אמש למכבי חיפה (4:0) נכנסו חבר ההנהלה קובי בלדב והמנכ"ל רועי דניאל כדי לשוחח עם השחקנים בחדר ההלבשה ולהרגיע אותם. בקבוצה מבינים את מצוקת השחקנים, אבל כבר מתחיל להימאס להם מכך שצריך בכל יום לדבר ולהרגיע. בלדב היה הפעם תקיף ואמר בין השאר: "המועדון במצוקה אבל כולנו באותה סירה. אם אתם לא תפנימו ותבינו שיש בעיה, נמשיך לקבל תבוסות והמאמן ימשיך לקבל קללות וגידופים. יכולתם לתת הרבה יותר במשחק היום. יש לכם אליבי מוצדק אבל אתם לא יכולים להביא את זה למגרש. מי שלא רוצה להיות פה, שיהיה מספיק גבר לבוא ולהגיד. מצד שני תנו לנו זמן. אי אפשר לבוא כל שני ורביעי לעשות אסיפה. תרימו את הראש ואת המועדון הזה. בסוף תקבלו כל שקל שמגיע לכם. אם הייתי יודע שאתם לא אמורים לקבל, הייתי אומר לכם שזה מת. המשחק הזה מול מכבי חיפה הוא היסטוריה. הליגה שלנו זה ביום שבת בעכו. צאו מכאן מאוחדים בידיעה שאנחנו עושים מאמץ להביא לכם בשורה".

ערן לוי דיבר אף הוא עם השחקנים וגם שידר להם שצריך להפסיק עם האסיפות ולהתחיל לשחק כדורגל. לתקשורת אמר הקפטן: "המצב הכלכלי משפיע על הקבוצה ורואים את זה. חבל שזה מגיע למגרש. המצב לא פשוט וכואב לנו מאוד בשביל האוהדים אפילו שמדובר במשכורות שלנו. אנחנו חייבים להפסיק להשתמש בזה כתירוץ. אנחנו צריכים להתחיל להתרומם כי אני לא רואה בקרוב את האיש שיבוא ויביא כסף. אנחנו לא כועסים על ההנהלה. קרה משהו לבעל הבית ואני לא יודע מה. אנחנו אלה שנמצאים פה ואנחנו צריכים להיראות יותר טוב מעכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully