וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החלון נסגר: דן ביטון חזר להפועל באר שבע, חטאב חתם בנתניה

קשר מכבי תל אביב חתם לשלוש שנים, הבלם מצא בית חדש. איליי מדמון בהפועל ירושלים, עאבד בהפועל תל אביב. כל מה שקרה ביום האחרון של חלון ההעברות

דריבל, 17.9/עריכת וידאו: זיו שטיינר

חלון ההעברות הראשון של ליגת העל לעונת 2024/25 הגיע הערב (רביעי) לסיומו עם כמה מהלכים מסקרנים של הרגע האחרון. מעתה יוכלו הקבוצות להחתים רק שחקנים חופשיים, עד פתיחת חלון החורף ב-9 בינואר. הנה כל מה שקרה במהלך היום.

18:43: דן ביטון השלים את המעבר ממכבי תל אביב לקבוצת נעוריו הפועל באר שבע. הקשר בן ה-29 חתם על חוזה לשלוש שנים. לידיעה המלאה (יניב טוכמן)

18:40: עוד שחקן עזב את הפועל חיפה. עודד צוקול נפרד מהאדומים הכרמל וחתם לעונה אחת בהפועל עכו מהליגה הלאומית. (שלמה וייס)

18:35: אורי אדרי ממ.ס. אשדוד הושאל לעונה אחת להפועל כפר שלם, המוליכה המפתיעה של הליגה הלאומית. הקשר בן ה-19 חתם באמצעות סוכנו עידן בן אבו. (יניב טוכמן)

מתיאס נהואל מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
ברוכים הבאים. מתיאס נהואל/אתר רשמי, מכבי חיפה

17:33: דן ביטון על סף חתימה בהפועל באר שבע. קשר מכבי תל אביב המתין להסכמת הצהובים לאורך היום, וכעת צפוי לחזור לקבוצת נעוריו עם חוזה לשלוש שנים. (יניב טוכמן)

17:32: הפועל פתח תקוה עם החתמה נוספת בדמות טאבי ז'וסלן. החלוץ בן ה-19 מחוף השנהב, שיחק בעונה שעברה בנוער של טוברוק וכבש 16 שערים, לפני שנרכש על ידי מכבי נתניה. הוא מגיע כמושאל לעונה אחת. (שלמה וייס)

17:30: אחרי משא ומתן שארך יותר משלושה חודשים, מכבי חיפה הודיעה רשמית על החתמת מתיאס נהואל לארבע שנים. שחקן הכנף בן ה-27 נרכש משלונסק ורוצלב תמורת 1.9 מיליון יורו פלוס בונוסים. לידיעה המלאה (שלמה וייס)

עוביידה חטאב, מכבי נתניה. מכבי נתניה, אתר רשמי
עוביידה חטאב, מכבי נתניה/אתר רשמי, מכבי נתניה

17:27: מכבי נתניה הצליחה לצרף בלם לפני סגירת החלון, כאשר עוביידה חטאב חתם לעונה אחת בכפוף לבדיקות רפואיות. חטאב בן ה-32 היה שותף לזכייה של מכבי פתח תקוה בגביע המדינה ולאחר מכן סיים את חוזהו והיה ללא קבוצה. (רענן ברנובסקי)

16:45: הפועל רמת גן, שצירפה אתמול את השוער איתמר ישראלי והחלוץ יקיר זילברמן, החתימה גם את המגן/בלם רוני לאופר, ששיחק במכבי פתח תקוה בעונה שעברה וגדל במכבי חיפה.

16:25: קשר מכבי נתניה בסאם זערורה הושאל לעירוני טבריה עד לסיום העונה. העולה החדשה החתימה בנוסף לשלוש שנים את החלוץ ניב טובול מהפועל חיפה, באמצעות סוכניו רועי סימוני ואבי נמני. אריה קלמנזון מבעלי המועדון: "מועדון עירוני דורות טבריה מקבל בברכה ובאהבה את באסם ויניב. אין לנו ספק שהם יהיו מרכיב חשוב במשימה שלקחנו על עצמנו לעונה הזאת". (שלמה וייס)

בסאם זערורה, עירוני טבריה. עירוני טבריה, אתר רשמי
בסאם זערורה, עירוני טבריה/אתר רשמי, עירוני טבריה

15:16: מכבי נתניה מגבירה את המאמצים להחתים את עוביידה חטאב אחרי שהניסיון לצרף את שחר פיבן לא צלח. חטאב הוא שחקן חופשי ויוכל לחתום גם אחרי שהחלון ייסגר. (רענן ברנובסקי)

15:08: בצל הסירוב של קייס גאנם לעבור, במכבי חיפה מודים: "לוקחים בחשבון גם שיש סיכוי שלא נצרף היום חלוץ". הירוקים בכל מקרה מתכוונים למצוא חלוץ זר חופשי, שיכול לחתום גם אחרי שהחלון ייסגר. (שלמה וייס)

14:33: אחרי שאוהד חזוט חתם מוקדם יותר, הפועל פתח תקוה הודיעה על שחרורו של הקשר האחורי הזמבי, קלווין קפומבו. (שלמה וייס)

קייס גאנם מכבי בני ריינה. קובי אליהו
בינתיים מסרב לעבור. גאנם/קובי אליהו

14:25: עירוני ראשון לציון פנתה למ.ס. אשדוד בבקשה לקבל את ז'ורדן סבן. באשדוד שוקלים את הפנייה וללא קשר, מקווים לצרף את אנטוניו ספר מהפועל באר שבע ברגע האחרון. (יניב טוכמן)

14:19: בריינה אמרו בדקות האחרונות: "כבר תכננו איזה שחקן להביא כחלופה אבל קייס מתעקש שהוא לא רוצה לעבור". (שלמה וייס)

13:31: למרות הסיכום בין מכבי חיפה לבני ריינה, קייס גאנם עדיין מסרב לעבור. הירוקים יעבור לאופציית גיא מלמד? לידיעה המלאה (שלמה וייס)

דן ביטון מכבי תל אביב. אריאל שלום
הזמן דוחק. ביטון/אריאל שלום

13:14: שש שעות לסגירת חלון ההעברות מכבי תל אביב עדיין לא נתנה אור ירוק למעברו של דן ביטון להפועל באר שבע. הקשר וסוכנו ממתינים לשחרור וכך גם באר שבע שטוענת בצורה לא רשמית: "מכבי תל אביב הייתה זו שנתנה כבר אור ירוק למשא ומתן שלנו עם ביטון. סיכמנו הכל עם השחקן ולא ברור לנו למה היא מערימה קשיים. דן שחקן תחת חוזה ואין לנו יותר מדי מה לעשות מלבד להמתין לשחרורו משם". (יניב טוכמן)

13:08: אוהד חזוט שחתם בקיץ בהפועל תל אביב וכמה שבועות לאחר מכן קיבל הודעה שהוא לא בתכניות, חתם בהפועל פתח תקוה. הקשר בן ה-26, ששיחק בעבר הפועל ניר רמת השרון, הפועל עפולה, הפועל כפר סבא והפועל עכו, אמר: "אני נרגש להצטרף למועדון מפואר כמו הפועל פתח תקוה. התעקשתי להגיע לפה בגלל הקהל והחיבור עם עומר פרץ, ואני בטוח שבסוף השנה נחזיר יחד את המועדון הזה למקום בו הוא צריך להיות". (שלמה וייס)

12:39: איליי מדמון שוחרר מהפועל באר שבע וחתם בהפועל ירושלים לעונה אחת עם אופציה לשנתיים נוספות. מדמון היה קפטן נבחרת הנוער שהגיעה עד גמר אליפות אירופה ב-2022 וסיימה במקום השלישי במונדיאליטו ב-2023, אבל קריירת הבוגרים שלו עדיין לא עלתה על המסלול מבחינתו. הוא שיחק כמושאל בבני יהודה בליגה הלאומית ובבית"ר ירושלים, ובעונה שעברה חזר לבאר שבע ושותף ב-7 משחקי ליגה בלבד. (אופיר סער)

איליי מדמון, הפועל באר שבע. מאור אלקסלסי
איליי מדמון/מאור אלקסלסי

12:38: מכבי תל אביב צפויה לרכוש מבני סכנין את פורת אניס עיאש ולהשאיר אותו בסכנין בהשאלה עד סיום העונה. סכנין עצמה צפויה לפנות להפועל באר שבע בניסיון לקבל בהשאלה את גיא בדש או אנטוניו ספר. לידיעה המלאה (שלמה וייס)

12:27: סיכויים קלושים להוציא לפועל את עסקת העברתו של שחר פיבן מהפועל ירושלים למכבי נתניה. בירושלים לא מעוניינים לשחרר את הבלם ואם לא יקרה משהו דרמטי במיוחד בשעות הקרובות, תנסה נתניה לצרף בלם אחר במקומו. אחת האופציות של מרקו בלבול ונתניה היא להחתים את עוביידה חטאב, אבל בגלל שהוא שחקן חופשי, נתניה תוכל לצרף אותו גם אחרי שחלון ההעברות ייסגר. (רענן ברנובסקי)

11:07: הפועל ירושלים מנסה לצרף את איליי מדמון מהפועל באר שבע. הקשר בן ה-21 שותף בעונה שעברה ב-7 משחקים בלבד והעונה עדיין לא צבר דקות. (אופיר סער)

אחמד עאבד, הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
אחמד עאבד, הפועל תל אביב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

10:43: אחמד עאבד חתם בהפועל תל אביב וחוזר אליה לקדנציה שנייה. עבד שיחק בקבוצה בעונת 2018/19 ואחריה נכנס להליך בוררות מול המועדון - אז תחת האחים ניסנוב. בעונה שעברה הוא סייע לעירוני טבריה לעלות לליגת העל ובסופה סיים חוזה. החלוץ בן ה-34 אמר: "אני נרגש לחזור למועדון ושוב ללבוש את החולצה האדומה. התגעגעתי מאוד להפועל, להגיע למתחם האימונים בכל יום וכמובן לקהל שלנו. אני מחויב למשימה שלנו ומחכה כבר לעלות על הדשא". (אופיר סער)

10:19: אחרי שרנאטו גויקוביץ' חתם ועיבה את מצבת הבלמים של מכבי פתח תקוה, מחזיקת הגביע הודיעה שהדר פוקס יושאל למ.ס. כפר קאסם עם סעיף חזרה בינואר. כפר קאסם גם שאלה מהפועל תל אביב את מליארדו אסרט בן ה-19. (רענן ברנובסקי)

10:12: הבלם עבדול קודוס קוליבאלי, הושאל מהפועל באר שבע להפועל נוף הגליל מהליגה הלאומית. קוליבאלי הושאל בעונה שעברה למכבי הרצליה ולאחר מכן לקבוצת הנוער של הפועל פתח תקוה. לידיעה המלאה (דוד רוזנטל)

שחקן מכבי תל אביב, דן ביטון. אריאל שלום
יסיים את היום בקבוצת נעוריו? ביטון/אריאל שלום

09:30: סוכמה העברת קייס גאנם מבני ריינה למכבי חיפה. הירוקים ישלמו 1.3 מיליון שקל ועומר דהן עשוי לעשות את הדרך ההפוכה בהשאלה לעונה. לידיעה המלאה (שלמה וייס, רענן ברנובסקי)

09:10: דן ביטון ומכבי תל אביב עדיין לא הגיעו לסיכום בנוגע לתנאי הפרידה. בהפועל באר שבע ממתינים ויחתימו אותו מיד אחרי שישוחרר. לידיעה המלאה (יניב טוכמן)

08:38: בניסיון של הרגע האחרון, במכבי נתניה בודקים את אופציית צירופו של שחר פיבן מהפועל ירושלים. גם עוביידה חטאב נמצא על הפרק. (רענן ברנובסקי)

גיא בדש שחקן הפועל באר שבע בועט פנדל. דני מרון
על הכוונת של אשדוד. בדש/דני מרון

08:35: מ.ס אשדוד ממתינה לסיום עסקת דן ביטון להפועל באר שבע ותנסה לעשות מהלך לצירוף גיא בדש או אנטוניו ספר, אם אחד מהם ירצה לעזוב את הפועל באר שבע, שם ממתינים לשחרור של ביטון ממכבי תל אביב ומעריכים שזה יקרה היום. שקד חכמון יעבור היום בהשאלה למכבי הרצליה. הקשר ניר חסון התיר את ההסכם עם הקבוצה, יהפוך לשחקן חופשי ויוכל לחתום בקבוצה אחרת גם אחרי סיום מועד ההעברות הערב (יניב טוכמן).

08:23: הפועל תל אביב תעשה ניסיון נוסף לצרף את ז'ורדן סבן מ-מ.ס אשדוד. אם היא תצליח, אל ים קנצפולסקי עשוי לעבור להפועל ירושלים. (אופיר סער)

08:13: במכבי חיפה לא מוותרים על קייס גאנם כאשר הירוקים ימשיכו בשיחות הבוקר. יחד עם זאת, סגנית האלופה עשויה לצרף גם חלוץ זר. מתיאס נהואל נחת לפנות בוקר בישראל ויחתום אחרי בדיקות רפואיות. (שלמה וייס)

אל ים קנצפולסקי הפועל תל אביב מאוכזב. דני מרון
יעלה ליגה ויחתום בהפועל ירושלים? אל ים קנצפולסקי/דני מרון

07:30: הפועל תל אביב תנסה להביא את הסיכום עם אחמד עאבד לכדי חתימה הבוקר ולחזק את הקבוצה של מסאי דגו בשחקן התקפה נוסף. (אופיר סער)

07:19: הפועל ירושלים עדיין מעוניינת לצרף את אל ים קנצפולסקי. הפועל תל אביב תסכים לשחררו, ייתכן בהשאלה, רק אם יצורף קשר אחר במהלך היום. (אופיר סער)

07:00: לאחר צירופו של אביעזר ז'נו, בבית"ר ירושלים ויתרו על החתמת אבישי כהן. עקרונית במועדון לא מתכוונים לצרף שחקנים נוספים, אך גם לא פוסלים התפתחות כלשהי ברגע האחרון במידה שתיפול הזדמנות לצרף שחקן בשכר נמוך. (אופיר סער)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully