וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גויקוביץ' חתם במכבי פתח תקוה, ישתכר כ-180 אלף יורו לעונה

עודכן לאחרונה: 17.9.2024 / 14:41

הבלם הבוסני השלים את מעברו למלאבס בחוזה לעונה הקרובה עם אופציה לעונה נוספת. במועדון חגגו את הניצחון על הפועל חדרה וקיטת הרצף השלילי: "עם השחקנים החדשים ראו קבוצה אחרת"

תקציר: הפועל חדרה - מכבי פתח תקוה 1:0/ספורט1

קשה להסביר במילים כמה לחץ השתחרר אתמול (שני) במכבי פתח תקוה אחרי הניצחון 0:1 על הפועל חדרה. פתח תקוה השיגה שלוש נקודות ראשונות העונה בליגה ובעיקר קטעה רצף של שמונה הפסדים בכל המסגרות מאז פתיחת העונה. זה לא היה משחק גדול של הקבוצה, אבל התוצאה בסוף היא זאת שעושה את ההבדל מבחינת המלאבסים ועל פי מראות השמחה בסיום, הן על כר הדשא והן בחדר ההלבשה, אפשר להבין כמה חיכו במועדון לניצחון הזה, אחרי קיץ שהתחיל מוקדם מאוד עם הפסד במשחק אלוף האלופים ולאחריו המסע המפרך במשחקים באירופה וההכנה הלקויה בעקבות איסור החתמת השחקנים, שפג רק לפני כשבוע.

"חיכינו כל כך הרבה זמן לניצחון הזה", הודה גורם במועדון, "כמובן שראינו קבוצה אחרת לגמרי עם שחקני הרכש שהצטרפו. כולנו מקווים שמעכשיו נראה קבוצה אחרת לגמרי מזאת שראינו מתחילת העונה. אנחנו שמחים מאוד כמובן, אבל זה רק משחק אחד ויש לנו עוד דרך ארוכה לעשות", הוסיף הגורם.

לסגל גם הצטרף רשמית הבלם הבוסני רנאטו גויקוביץ', שנחת אמש בישראל והבוקר עבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות וחתם לעונה עם אופציה לעונה נוספת עבור 180 אלף יורו לעונה. הבוסני יצטרף מיידית לאימונים ואמור להילקח בחשבון כבר לקראת המשחק הביתי הקרוב נגד הפועל חיפה, גם בשל פציעת הבלם הקפריסאי אנדראס קארו, שמתח שריר אמש במהלך החימום ובקבוצה ממתינים לתוצאות הבדיקה שעבר, כשההערכה הראשונית היא שלא מדובר בפציעה רצינית מדי.

מי שקיבל מחמאות בסיום אמש הוא הבלם מוחמד הינדי, שהוקפץ להרכב ברגע האחרון במקומו של קארו והציג משחק טוב ואחראי.

אייל גולסה, מכבי פתח תקוה. אודי ציטיאט
לאט לאט מוריד חלודה. אייל גולסה/אודי ציטיאט

המאמן דן רומן יכול גם הוא לחייך, אחרי שהשיג למעשה ניצחון ליגה ראשון כמאמן בוגרים. אמש הוא כבר שילב בהרכב הפותח את ארבעת שחקני הרכש, ויטלי דמשקאן, דיינר קיניונס, עדן שמיר ומעל כולם אייל גולסה, שסגר 90 דקות והזכיר לפרקים את הימים הגדולים שלו.

"אני מרגיש מצוין, זה היה מרגש לחזור", סיפר גולסה בסיום המשחק. "אני שמח על המשחק וכמו שאמרתי, המטרה שלי היא לעזור לקבוצה. אני שמח שעשיתי את זה עם שאר החברים ואנחנו עם הפנים קדימה למשחק בשבת".

על תחושת הלחץ שהייתה בקבוצה ערב המשחק: "היה לחץ, אני לא אשקר. באנו מוכנים וראו את זה מההתחלה. לא עשינו כלום, זה ניצחון אחד ואנחנו צריכים לעשות רצף של ניצחונות. יש פה באמת חבורה של גברים, ילדים מאוד מוכשרים ובעזרת השם זאת המטרה שלנו".

על שחקני הרכש שהצטרפו והשינוי מהתוצאות בתחילת העונה אמר גולסה: "הקבוצה הזאת שווה הרבה יותר, זה בטוח, אבל ייקח לנו זמן. הצוות עובד איתנו על הדברים הכי קטנים בשביל שנתחבר ואני בטוח שעוד יראו את זה. היו כמה דברים שמאוד נהניתי לראות. לא שיחקתי הרבה זמן וזה לא סוד שאני לא בכושר המלא שלי, ככל שאשחק יותר ואעבוד יותר קשה, אני בטוח שאהיה הרבה יותר טוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully