וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב החתימה את אניס פורת עיאש והשאילה אותו לבני סכנין

עודכן לאחרונה: 18.9.2024 / 20:45

האלופה צירפה את השחקן בן ה-19 בחוזה לשנתיים עם אופציה לארבע, כאשר על פי ההסכם הוא עשוי לעבור אליה בינואר. סכנין תקבל 700 אלף יורו

תקציר: מכבי תל אביב - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

מכבי תל אביב סגרה הערב (רביעי) את חלון ההעברות עם צירופו של אניס פורת עיאש מבני סכנין בחוזה לשנתיים עם אופציה לשנתיים נוספות, והשאילה אותו לקבוצה של סלובודן דראפיץ' עד סיום העונה. לפי ההסכם, מכבי תל אביב תוכל להפסיק את ההשאלה בחלון ההעברות של ינואר ולהעביר את השחקן. לפי אנשי סכנין, מכבי תל אביב תשלם 700 אלף יורו - המכירה הגבוהה בתולדות המועדון.

פורת עיאש בן ה-19 מתופקד בעיקר כשחקן כנף ועלה לבוגרים של סכנין בעונה שעברה. הוא ערך הופעת בכורה במחזור הפתיחה לקראת סוף אוגוסט 2023, כשהקבוצה הייתה בסגל חסר בגלל שהרבה שחקנים לא עברו בבקרת התקציבים, וכבש את שער השוויון ב-1:1 נגד הפועל תל אביב.

אניס פורת עיאש מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
יממש את הפוטנציאל? אניס פורת עיאש/אתר רשמי, מכבי תל אביב

את העונה שעברה עיאש סיים עם 14 הופעות בליגת העל, רובן כמחליף, והעונה הוא צבר 25 דקות אחרי שעלה מהספסל במשחקים נגד מכבי פתח תקוה ומ.ס. אשדוד.

ב-12 החודשים האחרונים עיאש הפך לשחקן קבוע בנבחרת הנוער של ישראל ובמהלך התקופה הזו צבר במדיה 7 הופעות. הוא כבש את השער היחיד של ישראל בהפסד 3:1 לרומניה בספטמבר 2023 והבקיע בניצחון 0:2 על בוסניה במרץ האחרון, במוקדמות אליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully