וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההעברה היקרה בתולדותיה: מתיאס נהואל נחת לקראת חתימה במכבי חיפה

18.9.2024 / 6:30

אחרי סברינה, ובצל הניסיון לצרף חלוץ שייכנס לנעליו של פיירו, הירוקים ישלימו רכש נוצץ נוסף לפני סגירת החלון. שחקן הכנף בן ה-27 מגיע מוורוצלב, שם סיפק העונה שני שערים ושני בישולים. צפו בתמונות

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

מכבי חיפה צפויה להתחזק היום (רביעי) עד סגירת החלון ב-19:00. לצד ניסיונות הירוקים לצרף חלוץ במקום פרנזי פיירו, נחת הבוקר בישראל מתיאס נהואל, לקראת חתימה רשמית. הירוקים ניהלו עם ורוצלב הפולנית מגעים במשך זמן מה, ולאחר ששחקן הכנף בן ה-27 דרש לעזוב הוא קיבל את מבוקשו, במה שעתידה להיות ההעברה היקרה בתולדות המועדון. מכבי חיפה תשלם על השחקן 1.9 מיליון יורו, ועוד בונוסים שונים תלויי הצלחות והישגים, והוא צפוי להרוויח כ-450 אלף יורו בעונה.

מתיאס נהואל שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
כבר על כתפיו של לירן חולצה אפורה. נהואל/ברני ארדוב
מתיאס נהואל שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מתיאס נהואל שחקן מכבי חיפה/ברני ארדוב
מתיאס נהואל שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
מתיאס נהואל שחקן מכבי חיפה/ברני ארדוב

נהואל נולד בארגנטינה והגיע לספרד בגיל 14, שם הצטרף למחלקת הנוער של ויאריאל. הוא רשם 41 הופעות בלה ליגה, 24 בצוללת הצהובה ו-17 בבטיס. הוא שיחק בספרד גם בריאל אוביידו, טנריפה, ברצלונה ב' ודפורטיבו לה קורוניה. הוא עבר בשתי תחנות מחוץ לספרד: ב-2018 העביר חצי עונה באולימפיאקוס היוונית ובקיץ 2022 סיים את חוזהו בטנריפה ועבר לשלונסק ורוצלב.

בעונה שעברה הספרדי הבקיע 9 שערים ב-28 משחקים בליגה הפולנית. נהואל נמצא בכושר מלא וכבר שותף ב-10 משחקים העונה, 6 בליגה ו-4 באירופה. במוקדמות הקונפרנס ליג כבש שני שערים ובישל שניים נוספים.

נהואל ייצג את ספרד בנבחרת הנוער ובנבחרת הצעירה. בנוער שיחק תחת לואיס דה לה פואנטה שהיום מאמן בהצלחה גדולה את הבוגרת; הוא רשם 11 הופעות וכבש 3 שערים. ב-2015 היה שותף לזכייה של ספרד באליפות אירופה U19 וכבש שער בגמר, בו נבחרתו ניצחה את רוסיה 0:2. באותה נבחרת שיתף פעולה עם שחקנים כרודרי, מרקו אסנסיו, מיקל מרינו, דני סבאיוס ובורחה מיוראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully