וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש היקר בתולדות המועדון: גם מתיאס נהואל חתם במכבי חיפה

18.9.2024 / 17:29

אחרי סברינה, הירוקים השלימו חיזוק נוסף לפני סגירת החלון. שחקן הכנף בן ה-27 מגיע מוורוצלב ל"מועדון של ווינרים, כדי לזכות בתארים. לא התלבטתי לרגע". בעבר ייצג את ספרד בנבחרת הנוער והצעירה

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

אחרי שקסנדר סברינה חתם מוקדם יותר השבוע, המשיכה מכבי חיפה להתחזק רגע לפני סגירת חלון ההעברות בישראל ורכשה גם את מתיאס נהואל. הירוקים ניהלו עם ורוצלב הפולנית מגעים במשך זמן מה, ולאחר ששחקן הכנף בן ה-27 דרש לעזוב הוא קיבל את מבוקשו. מכבי חיפה שילמה על השחקן 1.9 מיליון יורו, ועוד בונוסים שונים תלויי הצלחות והישגים, והוא צפוי להרוויח כ-450 אלף יורו בעונה במסגרת חוזה לארבע שנים.

לאחר החתימה אמר נהואל לאתר הרשמי של מכבי חיפה: "עבורי זו החלטה מאוד חשובה בקריירה. כשהבנתי מה המטרות והשאיפות של מכבי חיפה, לא התלבטתי אפילו לרגע אחד ודיברתי עם גל אלברמן. אני מגיע למועדון היסטורי, מועדון של ווינרים. ואני מרגיש הזדהות עם זה. באתי לכאן כדי לזכות עם מכבי בתארים. כמובן ששמעתי על הקהל של מכבי ואני מחכה כבר למשחק ביום שני לראות אותם ולהרגיש את האווירה בסמי עופר. יאללה מכבי, ירוק עולה".

המנהל המקצועי גל אלברמן הוסיף: "שמחים וגאים להודיע על החתמתו של מתיאס נהואל. אנו משוכנעים שמתיאס יראה את הכישרון שבו על המגרש במדים הירוקים ויגרום לקהל הנאה מרובה. אנו רוצים לאחל למתיאס ולמשפחתו התאקלמות מהירה בביתם החדש והירוק, ולצבור חוויות מרגשות והישגים רבים יחד עם הקבוצה".

מתיאס נהואל מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
ברוך הבא. נהואל/אתר רשמי, מכבי חיפה

נהואל נולד בארגנטינה והגיע לספרד בגיל 14, שם הצטרף למחלקת הנוער של ויאריאל. הוא רשם 41 הופעות בלה ליגה, 24 בצוללת הצהובה ו-17 בבטיס. הוא שיחק בספרד גם בריאל אוביידו, טנריפה, ברצלונה ב' ודפורטיבו לה קורוניה. הוא עבר בשתי תחנות מחוץ לספרד: ב-2018 העביר חצי עונה באולימפיאקוס היוונית ובקיץ 2022 סיים את חוזהו בטנריפה ועבר לשלונסק ורוצלב.

בעונה שעברה הספרדי הבקיע 9 שערים ב-28 משחקים בליגה הפולנית. נהואל נמצא בכושר מלא וכבר שותף ב-10 משחקים העונה, 6 בליגה ו-4 באירופה. במוקדמות הקונפרנס ליג כבש שני שערים ובישל שניים נוספים.

נהואל ייצג את ספרד בנבחרת הנוער ובנבחרת הצעירה. בנוער שיחק תחת לואיס דה לה פואנטה שהיום מאמן בהצלחה גדולה את הבוגרת; הוא רשם 11 הופעות וכבש 3 שערים. ב-2015 היה שותף לזכייה של ספרד באליפות אירופה U19 וכבש שער בגמר, בו נבחרתו ניצחה את רוסיה 0:2. באותה נבחרת שיתף פעולה עם שחקנים כרודרי, מרקו אסנסיו, מיקל מרינו, דני סבאיוס ובורחה מיוראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully