וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסנדר סברינה חתם במכבי חיפה לשלוש שנים

15.9.2024 / 18:31

שחקן הכנף בן ה-23 מצטרף לחבורה של ברק בכר וילבש את החולצה מספר 7 שהיתה שייכת לאצילי. סגנית האלופה תשלם לפרטיזן בלגרד סכום שנע סביב 1.5 מיליון יורו: "שמח להיות פה. יודע שזה המועדון הגדול בישראל". אלברמן: "מלאי אמונה שהוא יוסיף לנו מהירות, כישרון ויצירתיות"

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

קסנדר סברינה חתם היום (ראשון) במכבי חיפה לשלוש שנים. הירוקים ישלמו לפרטיזן בלגרד סכום שנע סביב 1.5 מיליון יורו אחרי שבתום תקופה ארוכה של חיפושים, מצאו את השחקן שיאייש את עמדת הכנף השמאלית. סברינה בן ה-23 נולד וגדל בהולנד, אבל מייצג את נבחרת קורסאו. הוא כבר הספיק לרשום העונה לא פחות מ-11 הופעות במדי פרטיזן בלגרד בכל המסגרות, אחרי שבעונה שעברה כבש 8 שערים ב-30 משחקים בליגה הסרבית. סברינה קיבל את החולצה עם המספר 7 שהיתה שייכת לעומר אצילי, ומאז עזיבתו אף שחקן לא לקח את החולצה עם המספר 7.

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי של הירוקים: "אני מאוד שמח להיות פה. שמעתי על מכבי חיפה הרבה ואני יודע שזה המועדון הגדול בישראל עם הקהל הכי טוב שיש. מחכה כבר לבוא ולשחק מולם".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן, אמר על ההחתמה: "שמחים להודיע על צירופו של קסנדר. אנו מלאי אמונה שקסנדר והאיכויות שלו, יתאימו לסגנון המשחק של הקבוצה ויוסיפו לנו מהירות, כישרון ויצירתיות בחלק ההתקפי של סגל הקבוצה. רוצים לאחל לקסנדר התאקלמות מהירה ובהצלחה במשימות הקבוצה וכמובן חיבור חזק ומיידי לקהל בירוק. ברוך הבא קסנדר סברינה".

קסנדר סברינה, מכבי חיפה. מכבי חיפה, אתר רשמי
חיזוק להתקפה של הירוקים. סברינה/אתר רשמי, מכבי חיפה

סברינה שיחק במחלקות הנוער של ספרטה רוטרדם ודן האח. הוא התחיל את קריירת הבוגרים במילואים של דן האח ובשנים 2021-2023 לבש את מדי הקבוצה הבוגרת - שם שיתף פעולה בין היתר עם טייריס אסנטה ממכבי תל אביב. ב-2023 סיים את חוזהו בקבוצה ההולנדית וחתם לשלוש שנים בפרטיזן בלגרד.

סברינה ערך הופעת בכורה בנבחרת קורסאו בתבוסה 7:0 לארגנטינה במרץ 2023. ביוני האחרון זומן על ידי המאמן דיק אדבוקט למשחקי מוקדמות המונדיאל נגד ברבדוס וארובה, ונגד האחרונה גם כבש את שער הבכורה שלו במדים הלאומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully