וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאנם מסרב לעבור למכבי חיפה: "יכול להיות שלא נחתים היום חלוץ"

הירוקים כבר סיכמו על רכישת החלוץ תמורת 1.3 מיליון שקל, אבל הוא איתן בדעתו. חיפה תמשיך לחפש חלוץ זר חופשי שיחתום אחרי סגירת החלון, בריינה הופתעו: "תכננו למצוא מחליף, אבל קייס נחוש להישאר"

תקציר: בני ריינה - מכבי חיפה 2:2/ספורט1

מכבי חיפה ובני ריינה הגיעו לסיכום בנוגע למכירתו של קייס גאנם לירוקים תמורת 1.3 מיליון שקל, אבל כרגע החלוץ לא רוצה לעבור והירוקים מודים: "לוקחים בחשבון שלא לא נצליח להתחזק היום". כך או אחרת, מכבי חיפה תמשיך לנסות להחתים חלוץ זר גם אחרי שחלון ההעברות ייסגר; על פי התקנון, כל שחקן שנותר ללא חוזה עד או לפני ה-18 בספטמבר, רשאי לחתום בקבוצה בישראל גם אחרי שחלון ההעברות נסגר.

בשני המועדונים ניסו לשכנע את גאנם ולהבין את הסיבות מדוע הוא לא מעוניין במעבר. ההערכה היא שהסיבה העיקרית היא הרחש השלילי שנוצר מאתמול ברשתות החברתיות אצל אוהדי חיפה נגד ההחתמה.

בריינה הופתעו מהעמדה של החלוץ בן ה-26 ואמרו: "כבר תכננו איזה שחקן להביא כחלופה, אבל קייס מתעקש שהוא לא רוצה". בחיפה אמרו שלא מן הנמנע שמאמן הקבוצה ברק בכר ישוחח עם השחקן כדי להבין מה הסיבות.

במצב הנוכחי, בו לא מגיע חלוץ ישראלי חדש, עומר דהן ואריק שוראנוב יישארו במכבי חיפה. שמו של דהן עלה במסגרת עסקת גאנם - כמי שעשוי לעבור לריינה בהשאלה עד סיום העונה. שוראנוב מבוקש בכמה קבוצות, אבל מכבי חיפה תשאיר את שניהם אם לא תחתים חלוץ ישראלי אחר.

קייס גאנם שחקן מכבי בני ריינה בחימום. מאור אלקסלסי
לא רוצה לעבור. גאנם/מאור אלקסלסי

מתיאס נהואל, שנחת לפנות בוקר בישראל, צפוי לחתום היום במכבי חיפה אחרי שיעבור בדיקות רפואיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully