וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל תבנו על יריבות מרה: היחסים בין ז'רקו לאזטיץ' וברק בכר

הסרבי התעניין בשלומו של הישראלי ומשפחתו אחרי ה-7 באוקטובר ולפני כמה שבועות התראיין במולדתו ואמר: "בכר מאמן פנומנלי"

מחוץ לקווים, 23.6.24/עריכת וידאו: נתי ברנד

כשמכבי תל אביב תארח את מכבי חיפה במחזור השביעי של ליגת העל בעונה הקרובה, ז'רקו לאזטיץ' וברק בכר ייפגשו בפעם השנייה. ולמרות (ואולי בגלל) שבין השניים אין היכרות ארוכה, מי שמפנטז על יריבות מרה בין שני המאמנים שאמורים להיאבק על האליפות בעונה הקרובה, כדאי שיתפכח.

בתקופה הקצרה של בכר כמאמן הכוכב האדום בלגרד הוא אמנם לא התייחס למאמן של באצ'קה טופולה הצנועה, אבל לאזטיץ' דווקא העניק לישראלי יחס חמים.

בתחילת נובמבר ברק וקבוצתו אירחו את באצ'ה טופולה ולאזטיץ' ולפני המשחק הסרבי הגיע לספסל של הכוכב האדום, כרך את ידו סביב הישראלי ושוחח איתו בקצרה. בחלק מאתרי האינטרנט בסרביה התלהבו והציעו לקוראים שעשוע קליל: "נחשו מה הם אמרו אחד לשני".

אבל לא היה צורך לנחש, כי לאזטיץ' סיפר בעצמו בפתיחות. כדי להבין את הרקע: המאמן בן ה-42 נולד במיטרוביצה שבחבל קוסובו, למשפחה מהמיעוט הסרבי. העיר נפגעה באופן קשה במלחמה בסוף שנות ה-90 והסרבים ספגו אבידות קשות מידי.

ברק בכר, ז'רקו לאזטיץ'. עמוד הפייסבוק HotSport, צילום מסך
"שאלתי את בכר איך הוא מרגיש. אני יודע כמה זה קשה כשהמשפחה שלך נמצאת במקום שסופג הפצצות ונמצא במלחמה"/צילום מסך, עמוד הפייסבוק HotSport
sheen-shitof

עוד בוואלה

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

המשחק בין הקבוצות נערך כמה שבועות אחרי מתקפת ה-7 באוקטובר הרצחנית ומאמן באצ'קה טופולה סיפר: "שאלתי את בכר איך הוא מרגיש. אני יודע כמה זה קשה כשהמשפחה שלך נמצאת במקום שסופג הפצצות ונמצא במלחמה. כאדם מקוסובו אני יודע בדיוק איך זה מרגיש... זה הדבר הכי חשוב ואיחלתי לבכר שהוא ומשפחתו יעברו את זה בשלום".

אותו משחק הסתיים ב-1:1 ולאזטיץ' ששיחק פעם בפרטיזן בלגרד סיפר שהוא קיבל המון ברכות מאוהדי פרטיזן על כך ש"גזל" שתי נקודות מהיריבה המרה במסגרת מאבק האליפות. בינתיים הזמן עבר ובכר פוטר, אבל המאמן הבא של מכבי תל אביב לא שכח לפרגן.

בריאיון לפני כמה שבועות לאזטיץ' התייחס לחלק מהמאמנים שפוטרו מקבוצות הליגה הסרבית בעונה החולפת ואמר: "מבחינתי ברק בכר מאמן פנומנלי. נכון, הוא לא הצליח כאן, אבל זו שאלה של נסיבות שהיו באותו זמן. יש כאן 16 קבוצות שהחליפו בערך 40 מאמנים בעונה אחת. זה לא נורמלי!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully