וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ביטלה את התביעה בעניין קינדה וקיבלה את דהן

24.6.2024 / 9:37

מכבי חיפה פתרה עם הירושלמים את הסאגה סביב הקשר, הבלם יחתום בבירה לשלוש שנים בשכר של 180,000 דולר לעונה וירין לוי יצטרף אליו. המועדונים מקווים "לשמור על מערכת היחסים הטובה בעתיד"

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

בית"ר ירושלים ומכבי חיפה הודיעו היום (שני) כי בתום פגישה בין ברק אברמוב ליעקב שחר ועוזי מור, הצדדים הגיעו לסיכום על ביטול התביעה של הירושלמים בעניינו של גדי קינדה. בפגישה סוכם כי הבלם אורי דהן יעבור לבית"ר וירין לוי יושאל אליה.

"הפגישה, שהתקיימה ברוח טובה, אפיינה את מערכת היחסים הטובה בין המועדונים ובין ראשיהם משכבר הימים, מתוך מטרה שתימשך ככזו בעתיד", מסרו הירוקים.

דהן שיחק כמושאל בבית"ר בשתי העונות האחרונות. הבלם לחץ להמשיך בצהוב-שחור גם בשנה הקרובה, למרות שברק בכר העדיף שיישאר בחיפה, שם היה אמור לסיים חוזה בקיץ 2025. שחקן ההגנה יחתום בבית"ר לשלוש שנים וירוויח 180,000 דולר לעונה.

אורי דהן בית"ר ירושלים. דני מרון
קיבל את מבוקשו. אורי דהן/דני מרון

כזכור, בית"ר הגישה תביעת ענק של מיליוני שקלים נגד מכבי חיפה, בטענה שהחוזה של קינדה כלל סעיף מתקופת משה חוגג, לפיו הקשר ישחק רק בקבוצה מהבירה אם יחזור לישראל מקנזס סיטי. עם זאת, קינדה בחר לחתום במועדון מהכרמל בסופו של דבר, חרף הניסיונות של בית"ר לטרפד את העסקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully