וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאף ביקש להמשיך לעונה נוספת, שועה דחה הצעה גבוהה

24.6.2024 / 12:53

הקפטן נפגש עם אברמוב, שמוכן להציע לו תפקיד במועדון אם יפרוש. קבוצה אוקראינית הסכימה לשלם את סעיף השחרור של הכוכב, אבל גם שכר גבוה פי 2 לא שכנע אותו. שיחות עם שאבי וכרמי, גם אביב אברהם יגיע?

בית"ר ירושלים הודיעה על פרידה משמונה שחקנים, ביניהם אוראל דגני, בן ביטון, יובל אשכנזי, פרד פריידיי ועוד/אתר רשמי בית"ר ירושלים

נציגיו של ירדן שועה הביאו עבורו הצעה אטרקטיבית מאוקראינה עם שכר גבוה יותר מפי 2 מבית"ר ירושלים וקבוצה שמוכנה לשלם את סעיף השחרור שלו (1.25 מיליון יורו) - אך השחקן דחה את האפשרות ומעדיף יעד אחר שאינו אוקראינה.

הבעלים ברק אברמוב שוחח עם הקפטן אופיר קריאף ועם סוכנו רונן קצב. הקשר הוותיק ביקש להמשיך לשחק עוד עונה כשנת פרישה, בעוד בבית"ר מתלבטים האם להסכים לבקשה הזו. במועדון הסבירו כי לדעתם יהיה לשחקן קשה להמשיך במעמד מקצועי ושכר נמוכים. השיחה נערכה באווירה טובה כאשר בבית"ר הבהירו לשחקן כי אם יחליט לפרוש מיידית, יוצע לו תפקיד במועדון. ההחלטה הסופית בעניין תתקבל בימים הקרובים.

הצהובים-שחורים שיחררו הקיץ 12 שחקנים ועד עתה צירפו רק את סילבה קאני. בשבועות הקרובים מתכוונת הקבוצה להתחזק בעוד 5-6 שחקנים שיהוו לבסיס של הסגל.

יונתן שאבי ורז כרמי מועמדים לעמדת השוער השני ומתקיימים איתם שיחות. "אנחנו מנהלים שיחות עם מספר שוערים לעמדת השוער השני, מקווים לסגור אחד בימים הקרובים", אמר גורם במועדון. אביב אברהם הוא השחקן המועדף לעמדת הקשר המחליף, אך בבית"ר הבהירו למכבי נתניה שלא ישלמו עבורו השבחה אלא אם יהיה מדובר בסכום סמלי של עד 100 אלף שקל. אייל גולסה בשלב זה בעדיפות נמוכה.

אופיר קריאף, בית"ר ירושלים. אריאל שלום
לא ממהר לתלות את הנעליים. קריאף/אריאל שלום
ירדן שועה בית"ר ירושלים. קובי אליהו
מחכה ליעד אחר. שועה/קובי אליהו

כל עוד הקבוצה לא מצאה שחקן כנף זר, היא עדיין משאירה את ההצעה לבריאן שיפנגה ואף שידרגה אותה. בבית"ר מאמינים כי גם אם השחקן יבדוק אופציות אחרות, הצעת הקבוצה מהיברה היא האטרקטיבית ביותר עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully