וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע תארח את צ'רנו מורה בבולגריה

24.6.2024 / 18:58

הקבוצה הודיעה שתארח את צ'רנו מורה באצטדיון לובץ'. איתן טיבי יחתום על חוזה חדש ויישאר במועדון, פערים בעסקת גיא מזרחי

אוהדי הפועל באר שבע נפרדים מאליניב ברדה/תיעוד ברשתות חברתיות לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

הפועל באר שבע תארח את צ'רנו מורה, יריבתה בסיבוב השני של שלב מוקדמות הקונפרנס ליג, באצטדיון לובץ' בבולגריה. כך הודיעה הקבוצה היום (שני). למעשה, שני המשחקים יתקיימו בבולגריה.

בשבועות האחרונים דנו בבאר שבע במספר אפשרויות אירוח למשחקים האירופיים. בין היתר, נראה היה שיארחו את משחקיהם באצטדיון לודז' בפולין, אולם בעקבות לחץ ציבורי וביקורות מצד גורמים אנטי-ישראלים, הפולנים חזרו בהם מסיכום עם מכבי חיפה, ולכן גם באר שבע נאלצה לחפש "בית" אחר. כעת התברר שלפחות בשלב הראשוני, היא תארח בבולגריה.

באר שבע תצא בדיוק עוד שבוע למחנה האימונים בקראקוב ותגביר את ההכנות למפגש המאתגר מול צ'רנו מורה.

איתן טיבי שחקן הפועל באר שבע בחימום, גמר גביע המדינה 2024. אריאל שלום
נשאר בבירת הנגב? טיבי/אריאל שלום

איתן טיבי קרוב לסיכום בהפועל באר שבע לעונה נוספת. הבלם הוותיק, שסיים את החוזה במועדון, ניהל שיחות באחרונה עם מספר קבוצות אבל הוא קרוב לחתום מול אלונה ברקת ולהמשיך לעונה נוספת.

הפועל באר שבע מעוניינת בגיא מזרחי ממכבי נתניה, אבל בין המועדונים קיימים פערים כספיים על דמי ההעברה. מזרחי אמור לחלוק את עמדת המגן הימני עם אור דדיה, אבל בשלב הזה עוד אין התקדמות בין הצדדים.

הקבוצה של רן קוז'וך פתחה אתמול באימונים וחלק מהזרים כמו אנטוניו ספר וארתור שושנאצ'ב כבר היו על הדשא. בהמשך יצטרפו לאימונים דיינר קיניונס, מיגל ויטור ומריאנו באריירו. גם אנדרה פוקו ורועי גורדנה יצטרפו לאימונים בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully