וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המסר של זהבי עבר. כעת הכדור אצל גולדהאר

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 13:03

אם הכוכב היה רוצה לפרוש, הוא בוודאי לא היה מעביר מסר דרך מקורביו כי לא יגיע לאימון הפתיחה - בכך, בעצם, שידר כי החליט להמשיך לעונה נוספת. החלוץ מחכה לשמוע מה הבעלים מתכנן עבורו, במהלך הפגרה טרם נוצר קשר בין השניים

מחוץ לקווים, 23.6.24/עריכת וידאו: נתי ברנד

אחרי המסר שהעבירו אתמול (ראשון) האנשים הקרובים ביותר אל ערן זהבי, הציפייה היא עכשיו לתגובה של מיטש גולדהאר. בעלי מכבי תל אביב שוחח עם הכוכב לפני כחודש וחצי, כשביקר בישראל והעביר לו מסר שהוא רוצה לראות אותו במועדון בעונה הבאה, אבל לאורך כל הפגרה, לא נוצר קשר בין השניים ובטח לא הוגשה הצעת חוזה מהבוס לקפטן שלו.

אם זהבי היה רוצה לפרוש, הוא ודאי לא היה נותן אור ירוק אתמול למקורביו לספר בתקשורת שהוא לא יגיע לאימון הפתיחה מחר, כי לא נוהל איתו משא ומתן. המסר הזה שיצא אתמול מכיוון זהבי, מלמד כי החליט להמשיך לעונה נוספת וכעת הוא רוצה לשמוע מה גולדהאר מתכנן עבורו.

בעיני גורמים במכבי תל אביב לא ברור כל כך מדוע התקשורת היתה אתמול חלק מהאירוע, אבל את הנעשה אין להשיב ועכשיו הכדור עובר למגרש של הקנדי שהבהיר בשיחה עם התקשורת מיד אחרי הזכייה הרשמית באליפות, כי הוא רוצה את זהבי בקבוצה, אם כי לא ציין באיזה תפקיד.

יש גם כאלה בסביבת מכבי תל אביב שטענו אתמול שבמועדון העדיפו שהמאמן החדש יקבע אם זהבי נשאר, אבל אז הגיעה ההחתמה של ניר ביטון וההודעה עליה אתמול, שלימדה כי כאשר הצהובים רוצים לסגור עם שחקן - לא ממתינים למאמן.

בעלי מכבי תל אביב מיטש גולדהאר לצד ערן זהבי. באדיבות מכבי תל אביב, אתר רשמי
בקרוב זה יוכרע? זהבי וגולדהאר/אתר רשמי, באדיבות מכבי תל אביב

בנושא אחר, מכבי ובני סכנין הגיעו לסיכום על השאלתו של איתי בן חמו עד תום העונה לאחר ששחקן ההגנה בן ה-22 האריך את חוזהו במועדון וישוב לסכנין, במדיה ערך 12 הופעות בחצי עונת השאלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully