וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערן זהבי שוקל להמשיך, מכבי תל אביב טרם הציעה חוזה

עודכן לאחרונה: 23.6.2024 / 20:07

האלופה עדיין לא פנתה לחלוץ שסיים את חוזהו והפך לשחקן חופשי, על אף שהבעלים מיטש גולדהאר אמר שהוא מעוניין שהכוכב הגדול של הקבוצה ימשיך לעונה נוספת. אבי זהבי, אחיו, הבהיר כי אין בכוונתו להגיע לאימון הפתיחה ביום שלישי

מחוץ לקווים, 23.6.24/עריכת וידאו: נתי ברנד

האלופה מכבי תל אביב תפתח את אימוניה בעוד יומיים ונכון לכתיבת שורות אלה היא עדיין ללא מאמן, בלי שחקני רכש להוציא את השוער הצעיר אופק מליקה ותחסר לא מעט שחקנים - חלקם עזבו, חלקם בנבחרת האולימפית של ישראל שמתכוננת למשחקים בצרפת - אבל נראה שגם ערן זהבי לא יהיה שם ביום שלישי.

זהבי, שיחגוג בעוד חודש את יום הולדתו ה-37, סיים את חוזהו במכבי תל אביב ועדיין לא הודיע אם החליט להמשיך לפחות לעונה נוספת או שמא יפרוש מכדורגל, אבל בזמן שזהבי חושב כבר חודש אם לפרוש או להמשיך לשחק, מכבי תל אביב לא פנתה אליו ולא בדקה איתו מה החליט. כמובן שהצדדים גם לא דנו בסכומים ולא ירדו לפרטי החוזה.

הכדור נמצא כעת בין מכבי תל אביב שהבהירה עקרונית כי היא רוצה את הקפטן לבין זהבי שעדיין לא החליט. אם זהבי יודיע בצורה ישירה או באמצעות סוכנו רונן קצב כי החליט להמשיך לשחק, מכבי תל אביב תצטרך להחליט מה היא מציעה לו. בכל מקרה, לאימון הפתיחה אין בכוונתו להגיע במצב הנוכחי.

ערן זהבי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא יתייצב לאימון הפתיחה. ערן זהבי/ברני ארדוב

האזינו: יניב טוכמן על עתידו של ערן זהבי

"לשאלתכם אם ערן יגיע לפתיחת האימונים ביום שלישי, אז לא", כתב לפני זמן קצר אבי זהבי, אחיו של ערן, ברשת החברתית X. מיד לאחר מכן אבי זהבי פרסם ציוץ נוסף עם הנתונים של ערן זהבי בעונה החולפת - ערן כזכור סיים כמלך שערי ליגת העל ביחד עם דין דוד ול-20 הכיבושים שלו הוסיף שבעה בישולים. בסך הכל היו לו העונה 36 שערים ו-8 בישולים ב-52 משחקים בכל המסגרות.

ערן זהבי נמצא בימים אלו בחופשה ביוון ומחר הוא ישוב לישראל. כאמור, כל עוד לא יחתום על חוזה חדש, לא יגיע לאימון הפתיחה. בשיחה שהתקיימה בין זהבי למיטש גולדהאר כשהאחרון הגיע לארץ בחודש מאי, אמר הבעלים שהוא רוצה שזהבי יישאר לעונה נוספת. זהבי הבהיר באותה שיחה כי ירצה בסיום העונה לקחת זמן ולהחליט על דרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully