וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' יעביר את אימון הפתיחה של מכבי תל אביב

עודכן לאחרונה: 24.6.2024 / 15:48

המאמן החדש של הצהובים יגיע עם הצוות שלו מבאצ'קה טופולה, אותה הדריך בשלוש השנים האחרונות. הסרבי בן ה-42, שבעבר הוזכר כמועמד למכבי חיפה, יירש את רובי קין על הקווים של האלופה אחרי ששמו קושר לאחרונה אל פרטיזן בלגרד וקבוצות מרוסיה

מחוץ לקווים, 23.6.24/עריכת וידאו: נתי ברנד

ז'רקו לאזטיץ' הוא מאמן מכבי תל אביב החדש ומחר (שלישי) כבר יעביר את אימון הבכורה שלו בקרית שלום. הסרבי בן ה-42 שאימן את באצ'קה טופולה בשלוש העונות האחרונות יגיע עם צוות העוזרים שעבד לצדו באותו מועדון, דראז'ן בוליץ' ודובריבוייה מוטבדז'יץ'. האלופה הישראלית רצתה שהמאמן החדש יהיה כבר באימון הפתיחה - ואכן הצליחה בכך.

הבוקר דווח בתקשורת הסרבית על הסיכום בין לאזטיץ' למכבי תל אביב. הוא נחשב לאחד המאמנים המבטיחים בכדורגל בארצו, אחרי שהוביל את באצ'קה טופולה הצנועה למקום השני בעונת 2022/23 ולהעפלה לשלב הבתים של הליגה האירופית בעונה שעברה, בסיומה נבחר למאמן העונה.

לאזטיץ' הוזכר כמועמד למכבי חיפה בשנה שעברה, אחרי שברק בכר חתם בכוכב האדום בלגרד, אבל לבסוף מסאי דגו מונה. כשהיה שחקן פעיל אגב, הוא נבחן בהפועל עכו של אלי כהן, אבל לא הוחתם. בשבועות האחרונים הוזכר כמועמד למספר קבוצות, בין היתר פרטיזן בלגרד ומספר מועדונים מהליגה הרוסית.

המאמן הסרבי ז'רקו לאזטיץ'. Alex Grimm, GettyImages
המחליף של קין? לאזטיץ'/GettyImages, Alex Grimm

עוד בליגת העל

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

המאמן הסרבי הוא אחיו הצעיר של כדורגלן העבר ניקולה לאזטיץ', ששיחק בין היתר בלאציו, טורינו וגנואה, ושיתף פעולה עם חיים רביבו בפנרבחצ'ה. בניגוד לניקולה, קריירת המשחק שלו כחלוץ לא המריאה ומלבד שנתיים בינוניות בפרטיזן בלגרד, הוא שיחק בעיקר בקבוצות קטנות בסרביה, יוון ואינדונזיה.

קריירת האימון שלו לעומת זאת, נראית עד עכשיו הרבה יותר מוצלחת. הוא אימן במחלקת הנוער של פרטיזן בלגרד ושימש כעוזר בקבוצה הבוגרת. ב-2019 קיבל ג'וב ראשון כמאמן ראשי ועמד על הקווים של טלאופטיק במשך תקופה קצרה. בהמשך אימן את מטלאץ ובנובמבר 2021 מונה לתפקיד בבאצ'קה טופולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully