וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה צפויה ללכת על מאמן זר, אלברמן יכריע, לאזטיץ' ואבלרדו מועמדים

5.5.2023 / 17:40

אחרי ההתלבטויות בין ישראלי לזר, גורמים בחיפה טוענים כי התקבלה החלטה ללכת על זר, כאשר ההחלטה הסופית תהיה של המנהל המקצועי. הסרבי שרושם עונה מוצלחת במולדתו הוזכר ברשימת המועמדים, כמו גם הספרדי

תקציר ניצחונה של הפועל באר שבע 1:2 על מכבי חיפה והמהומה בסיום/ספורט1

אחרי ההתלבטויות בין מאמן ישראלי לזר, גורמים המעורים בפרטים טוענים כי במכבי חיפה התקבלה ההחלטה לפיה הקבוצה צפויה ללכת על מאמן זר שיחליף את ברק בכר. את ההחלטה הסופית בנוגע לזהות המאמן הבא יקבל המנהל המקצועי, גל אלברמן. אבלרדו הספרדי כבר הוזכר כאחד השמות ברשימת המועמדים של הירוקים, ואליו מצטרף כעת זא'רקו לאזטיץ' הסרבי שמאמן את באצ'קה טופולה במדינתו.

גל אלברמן בוחן בשבועות האחרונים רשימה גדולה של מועמדים, ביניהם גם המאמן הסרבי והספרדי. גורם בחיפה סיפר כי "הגיעו הצעות של עשרות מאמנים, בסוף ההחלטה תהיה של אלברמן ושל ההנהלה".

המאמן הספרדי אבלרדו. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
בקרוב בכרמל? אבלרדו/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

אבלרדו (53) זכור בעיקר מקריירת המשחק שלו - מ-1994 עד 2002 היה אחד הבלמים המובילים של ברצלונה, איתה זכה בשתי אליפויות. בנבחרת ספרד הספיק לרשום 54 הופעות, כשלאחר עזיבתו את הקטלאנים המשיך לעונת פרישה באלאבס. קריירת האימון שלו החלה ב-2008, בספורטינג חיחון ב', וב-2014 מונה למאמנה של הקבוצה הראשונה. ב-2017 עבר לאלאבס, אליה שב לקדנציה שנייה ב-2021, אחרי חצי שנה באספניול. במאי שעבר חזר לקבוצת נעוריו חיחון, אך בינואר האחרון פוטר אחרי הפסד 2:0 לראסינג סטנאנדר, בסיומו מצאה עצמה קבוצתו רחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום בליגת המשנה בספרד.

ז'ארקו לאזטיץ' בן ה-41 היה שחקן עבר אף הוא, ששיחק בפרטיזן בלגרד ובקבוצות נוספות במולדתו. אלרן פרישתו שימש כעוזר מאמן פרטיזן וכמאמן הקבוצה עד גיל 19, עד שעבר לקריירת אימון בוגרים. מאז נובמבר 2021 הוא מאמן את באצ'קה טופולה המקומית, שרושמת עונה מוצלחת במיוחד בסרביה ומדורגת במקום השני בטבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully