וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בחיפה: "רוצים לסיים את הסיפור בקלאס". אבלרדו הוזכר כמועמד להחליף את בכר

עודכן לאחרונה: 1.5.2023 / 15:48

שחקני המוליכה לא רוצים להיגרר למאבקים במחזורים האחרונים: "באים כדי לנצח ובטח לא בשביל תיקו, מגיע לנו בעונה כזו לקחת אליפות בצורה הזו". התלבטות בין פיירו לדוד. לא הוכנו חולצות אליפות. גורמים בספרד טוענים: מאמן חיחון לשעבר מועמד

תקציר ליגת העל: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

במכבי חיפה השלימו את ההכנות ונמצאים במלון בבאר שבע לקראת המשחק הערב (שני, 20:30), שיכול לסדר לירוקים אליפות שלישית ברציפות. למרות הפער המבטיח בפסגה, בחיפה חוששים שהפסד הערב ילחיץ את המערכת ויפתח מחדש את המאבק. "אנחנו רוצים לסיים את הסיפור בקלאס, כמו שמגיע לנו", אמר שחקן בקבוצה. "אנחנו באים לנצח , בטח לא לשחק על תיקו. מגיע לנו בעונה כזו לקחת אליפות בצורה הזו, בנצחון על היריבה העיקרית בבית שלה".

ברק בכר מתלבט בין דין דוד לפרנזי פיירו בחוד, ומלבד זאת נראה שהמאמן די סגור לגבי ההרכב. המוליכה בחרה שלא להכין חולצות אליפות או להביא שמפניות לאצטדיון טרנר, ואם אכן תזכה בתואר, יהיו אלה חגיגות ספונטניות. רק אלף אוהדי חיפה יהיו ביציעים, אך ההערכה היא שכמות דומה תגיע גם ללא כרטיסים ותנסה לרכוש באיזור האיצטדיון כרטיסים ואולי אף לראות את המשחק בבאר שבע ולחגוג בסיום עם השחקנים, במקרה של ניצחון.

בחיפה יגבירו את ההתעסקות במינוי מאמן במקומו של בכר שצפוי לחתום רשמית בכוכב האדום עם הבטחת האליפות, כשמאחורי הקלעים גורמים במערכת עסוקים בנושא זה. גורמים בספרד טענו בפני וואלה! ספורט שאחד המועמדים שהוזכרו הוא אבלרדו הספרדי. באלופה משדרים שעדיין ישנה התלבטות האם למנות מאמן זר או ישראלי.

המאמן הספרדי אבלרדו. Juan Manuel Serrano Arce, GettyImages
רקורד מעניין. אבלרדו/GettyImages, Juan Manuel Serrano Arce

עוד במכבי חיפה

עוד בוואלה!

אוהדי מכבי חיפה להנהלה: העניקו כרטיסים חינם ליושבי היציע הצפוני

לכתבה המלאה

אבלרדו (53) זכור בעיקר מקריירת המשחק שלו - מ-1994 עד 2022 היה אחד הבלמים המובילים של ברצלונה, איתה זכה בשתי אליפויות. בנבחרת ספרד הספיק לרשום 54 הופעות, כשלאחר עזיבתו את הקטלאנים המשיך לעונת פרישה באלאבס. קריירת האימון שלו החלה ב-2008, בספורטינג חיחון ב', וב-2014 מונה למאמנה של הקבוצה הראשונה. ב-2017 עבר לאלאבס, אליה שב לקדנציה שנייה ב-2021, אחרי חצי שנה באספניול. במאי שעבר חזר לקבוצת נעוריו חיחון, אך בינואר האחרון פוטר אחרי הפסד 2:0 לראסינג סטנאנדר, בסיומו מצאה עצמה קבוצתו רחוקה שלוש נקודות בלבד מהקו האדום בליגת המשנה בספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully