וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי מכבי חיפה להנהלה: העניקו כרטיסים חינם ליושבי היציע הצפוני

30.4.2023 / 13:00

עמותת האוהדים פנתה לראשי הירוקים לקראת המשחק נגד מכבי תל אביב: "זו הנורמה בקבוצות הגדולות". ארגוני האולטראס תקפו: "ההנהלה לא ראויה לקהל הזה"

תקציר ליגת העל: מ.ס. אשדוד - מכבי חיפה 2:1/ספורט1

עמותת אוהדי מכבי חיפה "היציע הצפוני" פנתה היום (ראשון) להנהלת הקבוצה במכתב רשמי, ודרשה שהקבוצה תעניק כרטיסים חינם למשחק נגד מכבי תל אביב ב-8 במאי למנויים של היציע הצפוני. היציע המדובר ייסגר נגד מכבי תל אביב בעקבות השלכת אבוקות של אוהדים במשחק נגד מכבי נתניה.

לדברי העמותה, ששיגרה מכתב רשמי למנכ"ל המועדון איציק עובדיה, "אין כל מניעה משפטית לתת לבעלי המנויים ביציע שנסגר כרטיסים ללא עלות ליציעים אחרים באצטדיון לאותו משחק, שכן ההתאחדות הודיעה במפורש כי היא לא תאכוף את התקנה המחייבת את המועדונים לגבות כסף מאוהדים שיציע שלהם נסגר לאותו משחק". כמו כן, טענו שחלוקת כרטיסים בחינם לאוהדים שיציעם נסגר הפך ל"נורמה שהתקבעה אצל כל הקבוצות הגדולות בארץ".

אוהדי מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
המאבק נמשך. אוהדי מכבי חיפה/מאור אלקסלסי

האזינו: שלמה וייס על ההכנות של מכבי חיפה

ארגוני האולטראס של הקבוצה הביעו ביקורת חריפה יותר כלפי הנהלה ופרסמו פוסט בו הלינו על כך שהמועדון לא מוכן להעניק כרטיסים בחינם לאותם מנויים. בארגונים תקפו את ההנהלה וטענו שלא יתכן שהקהל שממלא בכל משחק את האצטדיון ומלווה את הקבוצה באלפים גם למשחקי חוץ, ייאלץ לשלם על כרטיס בנוסף למנוי. לטענתם, "ההנהלה לא ראויה לאוהדים האלה".

יש לציין שבחיפה עדיין לא החליטו על אופי המכירה למשחק זה. במכבי חיפה הגיבו: "אנחנו מרוכזים ומפוקסים אך ורק במשחק החשוב מחר מול הפועל באר שבע. אנו נעסוק במשחק מול מכבי תל אביב, נעדכן ונשיב בזמן הנכון".

מכבי חיפה תוכל להבטיח זכייה באליפות שלישית ברציפות אם תנצח מחר את הפועל באר שבע באצטדיון טרנר. אם לא תנצח, היא תוכל לזכות באליפות במשחק המדובר נגד מכבי תל אביב לעיני הקהל הביתי.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully