וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לאזטיץ' סגור במכבי ת"א. המודל שלו הוא גווארדיולה"

24.6.2024 / 11:04

גורם בכיר בכדורגל הסרבי לוואלה ספורט: "המאמן כבר נפרד מכולם בבאצ'קה טופולה". הוסיף: "איש מקצוע ברמה הכי גבוהה שיש, אולי הכי טוב בבלקן. אדם ישר שהשחקנים נותנים בו אמון מוחלט"

מחוץ לקווים, 23.6.24/עריכת וידאו: נתי ברנד

בזמן שהתקשורת בסרביה מדווחת שז'רקו לאזטיץ' הוא המאמן הבא של מכבי תל אביב ובקרית שלום טרם הגיבו, מבהיר גורם בכיר בכדורגל הסרבי, שמקורב לבאצ'קה טופולה: "לאזטיץ' הוא מאמן מכבי תל אביב, הכול סגור".

אותו גורם המשמש כמנהל מקצועי באחת הקבוצות בסרביה, סיפר בשיחה עם וואלה ספורט: "לאזטיץ' הודיע לראשי באצ'קה טופולה שהוא עובר למכבי תל אביב. הדברים סגורים ב-100 אחוז. הוא כבר נפרד מכולם".

אותו מנהל מקצועי סיפר על לאזטיץ': "מדובר במאמן ברמה הגבוהה ביותר, אולי הכי טוב בבלקן. היו לו הרבה הצעות הקיץ והרבה מועדונים התעניינו. הוא אוהב לשחק כדורגל. מודל החיקוי שלו הוא פפ גווארדיולה - הוא מחפש כל הזמן להידמות לו ולשחק את הכדורגל שלו, כמובן בהתאם לחומר שעומד לרשותו".

עוד סיפר על המאמן: "בבאצ'קה טופולה לא ראו בו מאמן בלבד, אלא סמכות מקצועית עליונה ולכן לא מינו מנהל מקצועי מעליו. הוא קיבל יד חופשית בבחירת שחקנים ולא רק באימון שלהם. מעבר להיותו מאמן מוערך בסרביה, הוא גם איש של אנשים, איש של שחקנים, אדם ישר שהשחקנים נותנים בו אמון מוחלט".

המאמן הסרבי ז'רקו לאזטיץ'. Srdjan Stevanovic, GettyImages
"בבאצ'קה טופולה לא ראו בו מאמן בלבד, אלא סמכות מקצועית עליונה". לאזטיץ'/GettyImages, Srdjan Stevanovic

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully