וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האירועים האחרונים הורסים את הענף, לא נחכה לאסון"

באיגוד הכדורסל הגיבו לבלגן הגדול בסדרת הגמר: "לא נוכל לפתוח את העונה הבאה בלי לדעת שאפשר למנוע אירועים כאלה". בהפועל ת"א טענו: "ילדים, נשים וגברים הוכו, נדחפו והושפלו"

המשטרה טוענת לאלימות של אוהדי הפועל תל אביב וקללות כלפי שוטרים מחוץ ליד אליהו/דוברות המשטרה

אחרי הבלגן הגדול אמש וההפסד הכואב בגמר הפלייאוף ליריבה העירונית, בהפועל תל אביב הוציאה הבוקר (שלישי) הודעה רשמית ובה התייחסו לאלימות שלטענתם חוו אמש.

אבוקות ביציעי הפועל תל אביב. דני מרון
אבוקות ביציעי הפועל תל אביב/דני מרון

מוקדם יותר התייחסה גם הפועל תל אביב לבלגן הגדול אמש והצהירה: "מועדון הפועל תל אביב כולו מביע שאט נפש וכואב את כאבם של אוהדים רבים שהגיעו אתמול ליד אליהו וסבלו מאלימות משטרתית בלתי נתפסת שמגובה בתיעודים רבים אותם אנו עדיין אוספים, ואנו מבקשים מכל מי שחווה אלימות אתמול להמשיך ולפנות אלינו בכל דרך", אמרו האדומים. "ילדים, נשים וגברים הוכו, נדחפו, והושפלו, רק כי רצו להגיע למשחק כדורסל. אנו נאסוף את התיעודים ונפעל כדי שדבר כזה לא יחזור.

"נימוקי המשטרה בדבר צעדה לא מורשית, כאילו הם לא ידעו והתייחסו לקיומה מלכתחילה, או חסימת כביש (הכביש שסגור ממילא בסמוך לכניסה לשערים) הן בבחינת לעג לרש. הנהלת המועדון פעלה החל משעות הצהריים המוקדמות, כאשר קיבלה את הודעת המשטרה על איסור הכנסת ציוד עידוד, יחד ולצד האוהדים מול המשטרה כדי לנסות להסדיר את הכנסת הציוד ולמנוע את הסלמת האלימות אך במבחן התוצאה נכשלנו. ההחלטה לקיים את המשחק למרות האלימות המשטרתית חסרת התקדים הייתה החלטה קשה, אך ההחלטה הנכונה ביותר לטובת מניעת המשך ההסלמה.

"בכוונתנו לעסוק במהלך הקיץ באופן נרחב במיקומה של המשטרה במשחקי הכדורסל, החל מנוהל אישור ציוד עידוד, קיצור תורי הענק וכמובן היד הקלה על ההדק בכל הנוגע לאלימות כלפי אוהדים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
שוטר לצד אוהדי הפועל תל אביב. דני מרון
שוטר לצד אוהדי הפועל תל אביב/דני מרון

הכל על האליפות של מכבי תל אביב

על זריקת האבוקות אמש בתוך האולם אמרו האדומים: "המועדון מגנה בכל תוקף את זריקת האבוקות המסוכנת על ידי מספר אוהדים לעבר היציע התחתון, שאין דבר שיכול להצדיק אותה. גם בנושא זה בכוונתנו לעסוק בקיץ ביתר שאת. נזכיר כי במהלך חלקים גדולים של המשחק צוות ההנהלה של המועדון ועובדיו ספגו זריקת חפצים בלתי פוסקת מיציעי מכבי לעבר הספסל כולל מציתים, כוסות, ואפילו חלקי כיסאות. גם בזה נטפל מול כל מי שאמור לשמור עלינו ולא עשה זאת.

דירקטוריון המועדון ידון בצעדים אותם ינקוט עקב אירועי אתמול, ויודיע עליהם בהקדם. לא נישבר, לא נוותר, וגם מאתמול נצא חזקים יותר. יאללה הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully