וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סורקין ל-NBA? קטש: "צריך להישאר עד סוף הקריירה"

18.6.2024 / 7:10

MVP הגמר יבחון את אפשרויותיו מעבר לים, במכבי תל אביב מעריכים שימשיך, קטש שולח לו מסר: "מאמינים בו, יש לו אפסייד מטורף"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

בעוד השחקנים הזרים של מכבי תל אביב יעזבו כבר היום (שלישי) ומחר את ישראל, הישראלים שמתנדנדים ימשיכו להיות בארץ. תמיר בלאט ימשיך את המגעים על החוזה החדש, ורומן סורקין, ששואף לצאת ולהיבחן ב-NBA, סיים את העונה עם כל תואר אישי אפשרי.

"הכי חשוב היה התואר של האליפות. זאת הייתה עונה מאתגרת, שנה קשה למדינה והלב לא שלם, יש לנו חטופים ושומעים על חיילים שנופלים בכל יום. רוצים שכולם יחזרו בריאים ושלמים, אם אחרי עונה כזאת הבאנו תואר למועדון ולמי שאוהב אותנו, זה דבר טוב", אמר סורקין.

במכבי מעריכים כי סורקין יישאר בסופו של דבר, למרות שבסביבתו אופטימיים שיצליחו למצוא לו סיטואציה טובה ב-NBA. עודד קטש סיפר בגאווה על סורקין אמש: "רומן שחקן עם יכולות בלתי נגמרות, זה לא משנה באיזה גיל הוא, ובאיזה סיטואציה. תמיד התחושה שהוא יכול להוציא מעצמו יותר. רומן מככב ב-70 אחוז מהסיטואציות, אומרים שאולי אני קשה איתו, אבל הוא יכול לעשות הכל. יש לו אפסייד מטורף, הוא שחקן מהמוכשרים שגדלו פה. בן אדם מקסים ואהוב, אני מת עליו, מאוד גאה בדרך שהוא הופיע לפלייאוף הזה.

רומן סורקין מכבי תל אביב עם פרס ה-MVP. דני מרון
"יכול לעשות הכל". סורקין/דני מרון

לאורך העונה קטש לא תמיד מצא דקות מרובות לסורקין, במיוחד לא בשלבי ההכרעה ביורוליג, אליהם הגיע אחרי פציעה. "הוא חווה סיטואציה לא פשוטה, היה דומיננטי ביורוליג ונפצע", מסביר קטש, ושולח מסר: "מיעוט הדקות שלו לא היו קשורות לזה שהוא היה פחות טוב או שלא מאמינים בו. מאמינים ברומן, הוא צריך להיות שחקן מכבי תל אביב עד סוף הקריירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully