וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרשון: "דדאס ישן בעמידה, קטש עשה לו מארס ישראלי"

מאמן מכבי ת"א לשעבר נתן את הקרדיט למאמן הצהובים: "צריך ביצים בשביל לעשות מה שהוא עשה". העונה הבאה? "יצטרכו לבנות מחדש ולהחתים את בלאט בכל מחיר. אולי יקבלו את ווילבקין מפנר"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

בין אירוע אלים אחד למשנהו, היה גם כדורסל אמש (שני) ביד אליהו. אחרי הניצחון 74:82 של מכבי תל אביב על הפועל תל אביב במשחק השלישי והמכריע של סדרת הגמר, ניתח פיני גרשון את המשחק לצד אהרל'ה ויסברג ובן שרוני במסגרת הפודקאסט "פיני וחברים" מבית "All In".

"אני נותן את הקרדיט קודם כל לעודד קטש. הוא עשה מארס ישראלי ליוונים", אמר גרשון. "צריך אומץ או ביצים גדולות מאוד כדי לעשות מה שהוא עשה. הוא הלך עם החמישייה השנייה של האימונים. החמישייה הזו רצה 0:9 בדקות המכריעות במחצית השנייה, בזמן שהמאמן של הפועל נחר. דדאס לא מצא לזה פיתרון, וזה בדיוק הזמן שהיה צריך לשחק פנימה עם שלושה גבוהים".

גרשון שיבח את תמיר בלאט ואמר: "תמיר היה יוצא מהכלל. הוא הוכיח שהוא שחקן טוב ושהוא חכם שהוא יצא מהחוזה עם מכבי. במצב של מכבי, הם חייבים את תמיר - ובכל מחיר. גם תמיר וגם רומן יוציאו ממכבי הרבה כסף עכשיו".

חסיאל ריברו מחבק את מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. ברני ארדוב
מקבל את מלוא המחמאות. קטש/ברני ארדוב

על העונה הבאה של מכבי תל אביב אמר גרשון: "בנייה מחדש היא אחד הדברים הקשים, ומכבי צריכה לבנות מחדש. מתחילים בשני שחקנים שעוזבים כמעט בטוח, בראון וניבו, עמדות 1 ו-5. משם מתחילים את הבנייה. מכבי צריכה רכז ברמה גבוהה, לא יודע אם יש לה את הכסף. אולי יקבלו את ווילבקין במחיר טוב, כי פנר צריכים לשלם על בולדווין. אם הוא יחזור, אני לא בטוח שהתוצאות יהיו טובות ביחס לקדנציה הקודמת, אבל ההיצע בשוק ממילא לא מרשים במיוחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully