וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ינאי על מכבי ת"א: "זו שירת הברבור של המונופול"

בעלי הפועל ת"א עקץ את הצהובים, וגינה באופן חלקי בלבד את האלימות המסוכנת של אוהדי קבוצתו: "מתנצל בפני מי שנפגע מההחלטה לעלות לשחק. במבט לאחור, הייתי צריך להודיע שלא נעלה"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים את האליפות בחדר ההלבשה/צילום: סאשה ורגס

אחרי ערב אלים ומטריד לכדורסל הישראלי, בסיומו הפכה מכבי תל אביב לאלופת המדינה פעם נוספת אחרי ניצחון על הפועל תל אביב במשחק השלישי והמכריע של סדרת הגמר, עוברים בצד האדום לשלב הסקת המסקנות.

בעלי הקבוצה עופר ינאי, שהאשים את משטרת ישראל באירועים שהתחוללו לפני ובמהלך המשחק - כולל השלכת אבוקות של אוהדי קבוצתו לעבר הפרקט - וטען ש"מי שמנרמל אלימות במערכה הראשונה, מקבל אותה במערכה השנייה", פרסם בשעת לילה מאוחרת פוסט תגובה לאירועי הערב, והמשיך באותו קו.

"כמה מילים ממני אליכם. ראשית, אני מתנצל בפני מי שנפגע מההחלטה לעלות לשחק. במבט לאחור, הייתי צריך להודיע מיד עם קבלת ההחלטה על מניעת אמצעי עידוד שלא נעלה בגלל פגיעה בספורטיביות", כתב ינאי. "מודה לכם שנכנסתם למרות כל מה שעברתם בחוץ. לצד זה זריקת האבוקות, מתוסכלים ככל שהייתם, זה משהו שאסור שיקרה.

ינאי עקץ ותקף את מכבי תל אביב גם במקרה הזה. "מה שראינו ב-24 שעות האחרונות - מניעת כרטיסים, איומים על שופטים, הסתה של המשטרה וכמובן החוויה המפוקפקת של לחטוף זריקת חפצים בראש שוב ושוב (בלי עצירת משחק של השופטים!) לא קשור כלל לספורט או לכדורסל. זה מונופול שנלחם על חייו, ואני חושב שראינו את שירת הברבור שלו הערב".

בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי. ברני ארדוב
בטן מלאה. עופר ינאי אמש/ברני ארדוב

ינאי כתב לסיכום: "נהיה טובים יותר בשנה הבאה, אבל נדאג גם לשפר את המערכות שמסביב. חוק הספורט חייב לעבור שינוי משמעותי. הליגה צריכה להיות מסוגלת לנקוט עמדה באירועים מטורללים כמו הערב והשופטים צריכים להיות מסוגלים להורות על הפסקת משחק. כרגע שלושת השופטים הבכירים בישראל אזרו אומץ רק לתת טכנית לעמי ביטון כשזה לא שינה, למרות תלונות ברורות שלי לאורך המשחק. גאה בדרך שעברנו יחד, מצפה להכנות לשנה הבאה שהחלו כבר. מקווה שתיתנו לי גיבוי למהלכים משמעותיים בקיץ הזה. אוהב אתכם. בחרתי בך, הפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully