וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם הפועל ת"א לקראת מהפכה. דדאס צפוי לקבל הצעה חדשה

18.6.2024 / 6:30

לא רק מכבי ת"א: האדומים בספק אם יצליחו להשאיר את הורד ואניס וגם אלכסנדר צפוי לעזוב. מנפורד עשוי להמשיך, עם המאמן תיערך פגישה נוספת

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

בפעם השנייה ברציפות פספסה אמש (שני) הפועל תל אביב הזדמנות לזכות באליפות אחרי שהפסידה במשחק השלישי והמכריע של גמר הפלייאוף 82:74 למכבי תל אביב. האדומים מסיימים עוד עונה ללא תואר, וסופרים כבר 31 שנים מאז הפעם האחרונה שבה חגגו עם תואר בישראל.

על הפרקט שיחקה הפועל טוב עד סמוך לסוף הרבע השלישי, כשהשחקנים פשוט קרסו, קיבלו החלטות רעות וראו את מכבי בורחת אל האליפות. טיילר אניס הוביל את קלעי הקבוצה עם 17 נקודות, מנפורד וגינת שנפצע וייבדק היום קלעו 15 כל אחד.

אלא שעם כל הכבוד לאירועים על הפרקט, הם היו רק פסיק קטן ממשחק האליפות. שעות רבות לפני ההתמודדות החלו האירועים כשהאולטראס של הפועל מסרב להיכנס אל האולם אם לא יאשרו את הכנסת ציוד העידוד והקבוצה התלבטה האם לעלות אל המגרש או לא. במקביל, בזמן ההמתנה, החלו אירועים מכוערים שהחלו בצורה לא ברורה אך בשיאם רדפו פרשים עם סוסים אחרי רבים מאוהדי הקבוצה, אחרים נעצרו, נשמעו טענות קשות לאלימות מטעם השוטרים ותוף של האדומים נלקח על ידי השוטרים.

לבסוף, למרות כל האיומים, בהפועל החליטו לעלות אל הפרקט. אוהדי הקבוצה התרצו להצעת הפשרה להכניס תוף אחד, וסמוך לפתיחה נהרו אל הכניסה ויצרו דוחק גדול. עם פתיחת המחצית השנייה הדליקו אבוקות ביציעים והשליכו כמה מהם לעבר אוהדי מכבי, שחלקם נדקקו לטיפול רפואי.

בצד השני אוהדי מכבי השליכו חפצים במשך חלקים נרחבים של המשחק לעבר ספסל הפועל, ובין הצדדים החל עימות כשהמשטרה לא מצליחה לעצור את השלכת החפצים.

סטפנוס דדאס מאמן הפועל תל אביב. דני מרון
ימשיך לעוד עונה? דדאס/דני מרון

"ראשית אני מתנצל בפני מי שנפגע מההחלטה לעלות לשחק", צייץ בשעת לילה מאוחרת עופר ינאי בעלי הקבוצה, "במבט לאחור הייתי צריך להודיע מיד עם קבלת ההחלטה על מניעת אמצעי עידוד שלא נעלה בגלל פגיעה בספורטיביות. מודה לכם שנכנסתם למרות כל מה שעברתם בחוץ. לצד זה זריקת האבוקות, מתוסכלים ככל שהייתם, זה משהו שאסור שיקרה".

‏"מה שראינו ב 24 שעות האחרונות - מניעת כרטיסים, איומים על שופטים, הסתה של המשטרה וכמובן החוויה המפוקפקת של לחטוף זריקת חפצים בראש שוב ושוב (בלי עצירת משחק של השופטים!) לא קשור כלל לספורט או לכדורסל. זה מונופול שנלחם על חייו ואני חושב שראינו את שירת הברבור שלו הערב".

‏"נהיה טובים יותר בשנה הבאה אבל נדאג גם לשפר את המערכות שמסביב. חוק הספורט חייב לעבור שינוי משמעותי. הליגה צריכה להיות מסוגלת לנקוט עמדה באירועים מטורללים כמו הערב והשופטים צריכים להיות מסוגלים להורות על הפסקת משחק. כרגע שלושת השופטים הבכירים בישראל אזרו אומץ רק לתת טכנית לעמי ביטון כשזה לא שינה למרות תלונות ברורות שלי לאורך המשחק".

‏"גאה בדרך שעברנו יחד, מצפה להכנות לשנה הבאה שהחלו כבר. ‏מקווה שתיתנו לי גיבוי למהלכים משמעותיים בקיץ הזה. ‏אוהב אתכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
בעלי הפועל תל אביב עופר ינאי. ברני ארדוב
מילים קשות, וגדולות. עופר ינאי/ברני ארדוב

בקבוצה יפגשו ב-24 שעות הקרובות עם המאמן סטפנוס דדאס וצפויים להציע לו חוזה לעונה הבאה. לאחר מכן דדאס ימריא לביתו וביחד עם המנהל המקצועי יורגוס חינאס יתחיל בבנית הקבוצה.

בגזרת השחקנים הנוכחיים של הקבוצה, השניים שמעמדם הבטוח ביותר הוא בר טימור ותומר גינת. בהפועל רוצים לראות את ג'יילן הורד ממשיך, אך ייתכן שינצל את אופציית היציאה שלו ליורוליג, כשהוא יכול לעבור לכל קבוצה שהיא לא מכבי תל אביב. אקסביאר מנפורד גם כן עשוי להמשיך, כשמעמדו של בריאן אנגולה, אחרי משחק הנפל אמש, נמצא בירידה. ההחלטה לגבי טיילר אניס תתקבל על ידי הצוות המקצועי, כשלא ברור עד כמה ריאלי להשאיר אותו אחרי שסיכם בוונציה.

מלבד נועם יעקב שנחשב למועמד מוביל להצטרף, טי ג'יי קליין וג'ו רגלנד שהוזכרו, בהפועל מעוניינים לצרף סנטר שמתאים לסגנון המשחק של דדאס. קייל אלכסנדר צפוי לשלם את המחיר ולעזוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully