וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חסר כבוד לחלוטין": בפריז הגיבו להאשמות של אמבפה

אחרי שכוכב ריאל מדריד החדש הטיח באקסית האשמות קשות, מקור המקורב למועדון תקף: "כשאמבפה אומר משהו, כולם מדפיסים את זה כאילו שזו האמת"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

יממה אחרי ההודעה הרשמית של ריאל מדריד על צירופו של קיליאן אמבפה בהעברה חופשית, אמש (שלישי) חלוץ וקפטן נבחרת צרפת דיבר לקראת משחקי ההכנה של הטריקולור והתייחס בפעם הראשונה מול העיתונאים והמצלמות להעברה הגדולה ביותר בשנים האחרונות בעולם הכדורגל.

אלא שלצד המחמאות לקבוצתו החדשה, חלוצה החדש של ריאל מדריד התייחס לפרידה מפריז סן ז'רמן והרתיח את ראשי המועדון הצרפתי כשאמר: "לא הייתי מאושר בפריז סן ז'רמן. עם האנשים שהגנו עלי תמיד הייתי שמח, אבל דברים ואנשים אחרים גרמו לי לא להיות מאושר. זאת יריקה בפרצוף לומר משהו כזה, אבל זה מה שהיה. הייתי צריך להראות מנהיגות. אם לא לואיס אנריקה ולואיס קמפוס, לא הייתי דורך על הדשא שם העונה. הם הבינו אותי, אמרו לי את זה בפנים, ממש הצילו אותי. שיחקתי פחות בסוף העונה וכולם יודעים למה".

קיליאן אמבפה נבחרת צרפת. GettyImages
סגר חשבון. אמבפה/GettyImages

כעת הגיעה גם התגובה של ראשי פריז סן ז'רמן, שמן הסתם ממש לא אהבו את "הטינופים" של אמבפה והכחישו את הטענות שלו. במועדון סירבו אומנם להגיב באופן רשמי, אבל מקור המקורב למועדון אמר ל-AFP שהם מאמינים שאמבפה "חסר לחלוטין כבוד" לגבי ההצהרה.

המקור הוסיף ש"נאסר אל-חלאיפי מעולם לא הכתיב שום החלטה בנוגע לקבוצה. לואיס אנריקה אפילו אמר זאת בעצמו, אבל למרות הכל, כשאמבפה אומר משהו, כולם מדפיסים את זה כאילו זה היה נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully