וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמבפה "הגשים חלום", וסגר חשבון: "היו כאלה שלא רצו אותי בפ.ס.ז'"

החלוץ הצרפתי התראיין לראשונה אחרי החתימה בריאל מדריד ("מרגיש הקלה, אהיה כאן לפחות חמש שנים"), ועקץ: "ללא לואיס אנריקה ולואיס קמפוס, לא הייתי משחק השנה. לא הייתי מאושר שם"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.6/ספורט1

יממה אחרי ההודעה הרשמית של ריאל מדריד על צירופו של קיליאן אמבפה בהעברה חופשית, הערב (שלישי) חלוץ וקפטן נבחרת צרפת דיבר לקראת משחקי ההכנה של הטריקולור והתייחס בפעם הראשונה מול העיתונאים והמצלמות להעברה הגדולה ביותר בשנים האחרונות בעולם הכדורגל.

"אני מאוד שמח, אתם יכולים לראות את זה לפי החיוך על הפנים שלי", סיפר אמבפה בהתרגשות. "אני מגיע למועדון הטוב בעולם עם הרבה ענווה. זאת הגשמת חלום, אני מרגיש הקלה ותחושה של חופש. שחקן שמח יכול לתת הופעות טובות יותר. אני אשחק עבור המועדון בו חלמתי להיות. אהיה בריאל מדריד לפחות חמש שנים".

חלוצה החדש של ריאל מדריד הוסיף והתייחס לפרידה מפריז סן ז'רמן: "לא הייתי מאושר בפריז סן ז'רמן. עם האנשים שהגנו עלי תמיד הייתי שמח, אבל דברים ואנשים אחרים גרמו לי לא להיות מאושר. זאת יריקה בפרצוף לומר משהו כזה, אבל זה מה שהיה. הייתי צריך להראות מנהיגות. אם לא לואיס אנריקה ולואיס קמפוס, לא הייתי דורך על הדשא שם העונה. הם הבינו אותי, אמרו לי את זה בפנים, ממש הצילו אותי. שיחקתי פחות בסוף העונה וכולם יודעים למה".

קיליאן אמבפה נבחרת צרפת. GettyImages
נרגש וסוגר חשבון. אמבפה/GettyImages

בסיום, אמבפה דיבר לקראת היורו עם נבחרת צרפת: "זאת תחרות הרבה יותר קשה מהמונדיאל לדעתי. שלב הבתים פה יותר קשה, וזה טורניר שנבחרת צרפת לא זכתה בו במשך 24 שנים, אז זה מוסיף עוד לחץ. תמיד אני רוצה לזרוח במדי הטריקולור. יש לי תשוקה להצלחה בנבחרת ואני רוצה לשים את עצמי בספרי ההיסטוריה של הכדורגל הצרפתי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully