וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו בירך, ריאל מפנטזת: "הולכים על הגביע ה-16"

אלופת אירופה הודיעה רשמית על החתמתו של אמבפה ורבים התלהבו מההגעה של הכוכב הנוצץ. CR7: "נרגש לראות אותך מדליק את הברנבאו". קורטואה: "ברוך הבא לבית החדש שלך". גם רודריגו, קסיאס ואחרים כבר לא יכולים לחכות

שחקני ריאל מדריד חוגגים בעיר את הזכייה בליגת האלופות, 2024/רויטרס

הסאגה הכי ארוכה בכדורגל האירופי בשנים האחרונות הסתיימה הערב (שני) סוף סוף, כשריאל מדריד הודיעה על החתמתו של קיליאן אמבפה. החלוץ הצרפתי סיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן והצטרף בהעברה חופשית לאלופת אירופה, עם חוזה לחמש שנים במדי הבלאנקוס. החלוץ צפוי לקבל את החולצה עם הספרה 9 על הגב, ולפי דיווחים בספרד, לאחר שלוקה מודריץ' יעזוב בתום העונה הבאה, יירש ממנו את החולצה עם הספרה 10.

עם הודעת ההחתמה של אמבפה באתר הרשמי של ריאל מדריד, האתר קרס ולא התאפשרה כניסה של גולשים אליו.

בינתיים, העמוד הרשמי של הליגה הספרדית ברשתות החברתיות בירך את הצטרפותו של החבר החדש והנוצץ ללה ליגה, כשגם שוער הבלאנקוס, טיבו קורטואה, רשם: "ברוך הבא לבית החדש שלך, קיליאן אמבפה".

מי שכבר הציב מטרה ראשונה להגעה של אמבפה הוא אדר מיליטאו שרשם על הגעת הצרפתי: "ברוך הבא אמבפה. הולכים על ה-16", עם רמיזה על הזכייה הבא של ריאל בליגת האלופות. גם מרסלו, שחקנה לשעבר של ריאל, הצטרף לחברו הברזילאי ורשם: "ה-16 מגיע", וגם איקר קסיאס כתב: "איתך מתחילה הדרך לגביע ה-16".

מילטיאו מכוון גבוה לקראת הגעת אמבפה

גם ברהים דיאס קיבל את החבר החדשה לקבוצה

קמאבינגה יקבל חבר לנבחרת

"זה רשמי, הקפטן שלנו מצטרף לריאל מדריד"

סן איקר הצטרף לרשימת המברכים הארוכה

רודריגו מתרגש לקראת ההגעה של שחקן ההתקפה

כריסטיאנו רונאלדו בירך: "נרגש לראות אותך מדליק את הברנבאו"

החלוץ "הגשים חלום"

קורטואה בירך את חברו החדש

גם העולה החדשה לגאנס הגיבה בהומור

הליגה הספרדית קיבלה את אמבפה

אמבפה יהווה חיזוק אדיר לקבוצה שממילא חזקה בטירוף ויחבור למספר כוכבי על צעירים בהתקפה כמו ויניסיוס, רודריגו וג'וד בלינגהאם, כשגם אנדריק הצעיר יגיע הקיץ מפלמייראס. אמבפה יהיה השחקן הצרפתי הרביעי בסגל של ריאל מדריד יחד עם פרלאן מנדי, אדוארדו קמאבינגה ואורליאן טשואמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully