וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברת העשור הושלמה: קיליאן אמבפה חתם בריאל מדריד

סוף סוף זה קרה: אחרי שנים של חיזורים ולאחר שחוזהו בפריז סן ז'רמן הסתיים, אלופת אירופה הודיעה על צירופו של השחקן הטוב בעולם, שחתם ל-5 שנים והצטרף לבלאנקוס בהעברה חופשית: "חלום שמתגשם, אני שמח ונרגש"

שחקני ריאל מדריד חוגגים בעיר את הזכייה בליגת האלופות, 2024/רויטרס

אחרי שנים של חיזורים ושמועות, זה סוף סוף קרה: קיליאן אמבפה, לדעת רבים השחקן הטוב בעולם, חתם הערב (שני) בשורות ריאל מדריד והצטרף לקבוצת החלומות של קרלו אנצ'לוטי. כבר כמה שנים שאלופת אירופה וספרד מפנטזת ומחזרת אחרי כוכב נבחרת צרפת, אבל פריז סן ז'רמן הצליחה להשאיר אותו עד תום חוזהו, כך שהכוכב הגדול הגיע בהעברה חופשית לספרד.

מעבר לכך שחתם לחמש השנים הבאות לא נמסרו פרטים נוספים בשלב זה על ידי הבלאנקוס, אך הצפי הוא שהחלוץ כבר קיבל את החולצה עם הספרה 9 על הגב, ולפי דיווחים בספרד, לאחר שלוקה מודריץ' יעזוב בתום העונה הבאה, יירש ממנו את החולצה עם המספר 10.

"זה חלום שמתגשם", אמר אמבפה. "אני כל כך שמח וגאה להצטרף לקבוצת חלומותי, ריאל מדריד. אף אחד לא יכול להבין כמה אני נרגש כרגע. אני כבר לא יכול לראות את האוהדים, תודה רבה על התמיכה. האלה מדריד!"

קיליאן אמבפה ריאל מדריד. מתוך טוויטר, צילום מסך
השיג את מבוקשו. פלורנטינו פרס וקיליאן אמבפה/צילום מסך, מתוך טוויטר

אמבפה יחבור למספר כוכבי על צעירים בהתקפה כמו ויניסיוס, רודריגו וג'וד בלינגהאם, כשגם אנדריק הצעיר יגיע הקיץ מפלמייראס. אמבפה יהיה השחקן הצרפתי הרביעי בסגל של ריאל מדריד יחד עם פרלאן מנדי, אדוארדו קמאבינגה ואורליאן טשואמני.

כזכור, אמבפה כבר היה על סף מעבר לריאל מדריד בקיץ 2022, אלא שאז הופעלו עליו לחצים אדירים, כולל מנשיא צרפת עמנואל מקרון, והוא בסופו של דבר חתם על הארכת חוזה בפריז סן ז'רמן. בפריז קיוו שלכל הפחות יסיים את חוזהו שעל פי ההודעה בזמנו היה עד 2025, אלא שאמבפה ניצל אופציה שהייתה בסיכום ביניהם על סיום ההתקשרות שנה קודם לכן והודיע על עזיבת הליגה הצרפתית, שבה הוא שלט ביד רמה.

אמבפה החל את הקריירה שלו בסערה כשהוליך את מונאקו לאליפות מדהימה בעונת 2016/17 כשהוא רק בן 18. בסיום אותה עונה הוא נרכש על ידי פריז סן ז'רמן, אותה הוא הולך כמובן לאליפות. את השנה הזו הוא סיים כשותף בכיר לזכייה של צרפת במונדיאל ב-2018, בו הוא אף כבש במשחק הגמר נגד קרואטיה. אמבפה הוכתר בפעם החמישית ברציפות כשחקן השנה בצרפת והוא הוכתר למלך שערי הליגה בפעם השישית ברציפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully