וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"סוף סוף, אמבפה": כך נראה הטירוף בתקשורת העולמית

במדריד מודים ש"הגשימו חלום", בברצלונה מבינים ש"פלורנטינו הביא את הדובדבן שבקצפת", בצרפת נותנים את ברכת הדרך. "הסוד הכי גלוי בתולדות הכדורגל" נחשף עם מעברו של אמבפה לריאל מדריד, אבל השיגעון רק החל: "זה מה שכולם חיכו לו וייחלו לו"

שחקני ריאל מדריד חוגגים בעיר את הזכייה בליגת האלופות, 2024/רויטרס

בצרפת הגדירו זאת בתור "הסוד הכי גלוי בתולדות הכדורגל": מעברו של קיליאן אמבפה לריאל מדריד, שהיה באוויר במשך חודשים ארוכים, הפך אמש (שני) רשמי, ולמרות שהמהלך היה צפוי וידוע מראש, את הטירוף סביבו היה ניתן לחוש גם מחוץ לגבולות ספרד.

התקשורת העולמית הקדישה תשומת לב מיוחדת למעבר הענק, שהופך את ריאל ללא ספק לקבוצת הכוכבים המפחידה ביותר בכדורגל האירופי, ומאיים להביא שלטון יחיד לענף, אחרי שבעונה החולפת הבלאנקוס זכו בליגת האלופות גם ללא אמבפה.

כאמור, למרות שהמעבר היה רק עניין של זמן, האתר הרשמי של ריאל מדריד קרס בעקבות עומס כניסות אחרי ההודעה על צירופו של אמבפה, וגם ברחבי העולם הגיבו.

"סוף סוף, אמבפה!", קראה הבוקר הכותרת הראשית של "אס", שם הקדישו להחתמת הענק את מרבית העמודים בעיתון. "מה שחלמתם עליו", קראה הכותרת הראשית ב"מארקה", וגם בצרפת כבר נותנים לאמבפה את ברכת הדרך, וב"ל'אקיפ" הקדישו לו את השער עם איחולים לבביים לרגל המעבר, תחת הכותרת "האלה אמבפה" (בדומה לקריאת העידוד המפורסמת של אוהדי ריאל). "כילד, אמבפה תלה בחדר פוסטרים של רונאלדו במדי ריאל. בעונה הבאה הוא כבר ילבש את המדים הללו בעצמו", ציינו.

הכל על העברת קיליאן אמבפה

ב"לה פריזיאן" כתבו: "זה היה הסוד הכי גלוי בתולדות הכדורגל העולמי, ועכשיו ז רשמי. המעבר של אמבפה לריאל חותם טלנובלה שנמשכה מספר שנים". ב-"RMC" בירכו גם את כן את אמבפה וכתבו: "אמבפה סוף סוף מגשים את חלומו להצטרף לריאל מדריד. זה מה שכולם חיכו וציפו לו".

בקטלוניה, מיותר לציין, הגיבו בחשש. "במונדו דפורטיבו" נכתב: "פלורנטינו הצליח לשים את היד על הגלקטיקו שהכי רצה" וב"ספורט" כתבו ש"ריאל הביאה את הדובדבן שבקצפת".

המעבר של אמבפה תפס את הכותרת הראשית גם ב"גאזטה דלו ספורט" האיטלקי. "אמבפה מגיע לריאל כדי לנקות את הראש מהאוויר המזוהם בפריז. בתור אוהד ריאל מדריד, זה כל מה שהוא רצה". ב"בילד" הגרמני ציינו: "אמבפה הפך בשנים האחרונות לשחקן הטוב בעולם, לקוסם ממש. עכשיו אוהדי ריאל יהנו מהקסמים הללו".

ב"דיילי מייל" הבריטי התמקדו דווקא בבעיות שעלולות להיווצר כתוצאה מעומס הכוכבים בקבוצה. "לריאל מדריד כבר הייתה ממילא כמות מגוחכת של כישרון בסגל. עכשיו היא מגיעה לרמות חדשות לגמרי, וזה יעשה לקרלו אנצ'לוטי כאב ראש", כתבו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully