וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אגו גדול מדי? הסכנה היחידה בצירוף אמבפה לריאל

לפי ז'רום רוטן, "ויניסיוס וקיליאן יוצרים בעיה כפולה לאנצ'לוטי" - אך גם הוא משוכנע כי בסופו של דבר החיבור יצליח. אנלקה: "הוא ישיג את כל המטרות"

שחקני ריאל מדריד חוגגים בעיר את הזכייה בליגת האלופות, 2024/רויטרס

ריאל מדריד השלימה אמש (שני) את אחת העסקאות הגדולות ביותר שידע הכדורגל העולמי בשנים האחרונות, כשהחתימה רשמית את קיליאן אמבפה בהעברה חופשית.

כוכב נבחרת צרפת מצטרף בהתקפה הקטלנית של אלופת אירופה לוויניסיוס, רודריגו, ג'וד בלינגהאם ואנדריק - סוללת כוכבים כמעט בלתי נתפסת, אלא שלא כולם משוכנעים שהחיבור הדמיוני הזה יעבוד בצורה כל כך חלקה.

שחקן העבר הצרפתי ז'רום רוטן, שביקר לא פעם את אמבפה בשנתיים האחרונות, טען כי האגו הגדול של הכוכב עלול להקשות עליו - וגם על חדר ההלבשה של הבלאנקוס. "הוא צריך לשים את האגו בצד ולא להרגיש כאילו הוא גדול יותר מהמועדון", אמר. "ויניסיוס והוא דומים, גם מבחינת האגו. כשקיליאן לא מקבל כדור ולא מבקיע, הוא כועס. לאנצ'לוטי יש בעיה כפולה כעת, כי יש לו שניים כאלה לנהל".

אבל גם רוטן יודע שבסופו של דבר, הכישרון העצום יכריע: "קרלו הכי טוב שיש בלנהל מצבים כאלה, כך שלדעתי לא יהיו בעיות. אמבפה יתאקלם במהרה ויכבוש שערים, כי הקבוצה הזאת עצומה".

קיליאן אמבפה שחקן פריז סן ז'רמן חוגג שער. רויטרס
מי יעצור אותו? אמבפה/רויטרס

הכל על העברת קיליאן אמבפה

ניקולא אנלקה, ששיחק בעבר בריאל מדריד, הוסיף: "קיליאן נועד עבור הקבוצה הזאת. אם משלבים את החכמה של קרלו עם האיכויות של אמבפה, מקבלים קוקטייל מושלם. אין לי שום חשש, קיליאן יגיע רחוק בריאל מדריד. הוא ישיג את כל המטרות שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully