וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן ניימיכן אישר את עסקת צ'ארון שרי: "יתרום להתקפה שלנו"

רוחייר מאייר דיבר לפני המשחק מול טוונטה על קפטן מכבי חיפה שיצטרף לסגל שלו כמושאל עד לתום העונה: "צריכים לשפר את החלק הקדמי, זו אחת הסיבות שאנחנו מביאים אותו"

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט1

צ'ארון שרי יערוך מחר (ראשון) את הופעת הפרידה שלו מהאצטדיון הביתי וברביעי ישחק עם מכבי חיפה בגמר גביע הטוטו מול מכבי תל אביב בנתניה, אבל למחרת הוא כבר אמור לטוס להולנד כדי להצטרף לניימיכן. הקפטן הירוק יעבור בהשאלה עד לסיום העונה, לאור רצונו להיות לצד המשפחה בהולנד בעקבות המצב הבריאותי של בנו, ובניימיכן כבר מצפים לבואו.

המאמן רוחייר מאייר הבהיר ל-ESPN לפני פתיחת המשחק היום מול טוונטה כי עסקת ההשאלה עדיין לא הושלמה באופן סופי, אבל הסכים לומר על הקשר ההתקפי בן ה-35: "אנחנו צריכים לשפר את החלק הקדמי ושרי יכול לתרום לזה. זו אחת הסיבות שאנחנו מביאים אותו".

ניימיכן עלתה למקום השביעי בליגה ההולנדית בזכות ה-0:1 הביתי על טוונטה והיא כרגע מחזיקה בכרטיס לפלייאוף על הקונפרנס ליג (מקומות 5-8). זו בעצם תהיה חזרה של שרי לליגה ההולנדית כמעט תשע שנים אחרי שעזב את כרונינגן, איתה זכה בגביע ב-2015.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
ניימיכן מחכה לו. צ'ארון שרי/מאור אלקסלסי

עוד בוואלה!

הדובדבן שבקצפת: עשרת הרגעים הגדולים של צ'ארון שרי במכבי חיפה

לכתבה המלאה

כזכור, ביום חמישי נפגש שרי עם יעקב שחר וביקש מנשיא המועדון להשתחרר לפחות עד לסיום העונה כדי להיות עם המשפחה. שחר נענה לבקשתו ובהודעה רשמית מסר: "לפני כחודשיים חשף בפנינו קפטן הקבוצה צ'ארון שרי בעיה רפואית משפחתית, הקשורה בבנו הקטן. בעיה המונעת מבני המשפחה להצטרף אליו לישראל. במהלך תקופה זו, ניסינו במשותף למצוא פתרון, אך לא הצלחנו ולכן נאלצנו לקבל את בקשתו לעבור בהשאלה עד תום העונה למועדון בהולנד ולשוב אלינו לקראת העונה הבאה. המשחק נגד מכבי נתניה יהיה משחק הבית האחרון של שרי, בעונה זו. שרי יעזוב להולנד לאחר משחק גמר גביע הטוטו ביום רביעי הקרוב. אנו מאחלים רפואה שלמה לשז קרטר שרי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully