וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנת פרידה: שרי ורפאלוב דואגים לבונוס לשחקני מכבי חיפה

19.1.2024 / 13:00

עוד לפני העזיבה, ההולנדי פנה לראשי המועדון בשם השחקנים יחד עם רפאלוב בבקשה לבונוס על ההעפלה לפלייאוף הקונפרנס ליג. בקבוצה מתקשים לעכל את עזיבתו: "יותיר חלל עצום, מקצועית ומנהיגותית". חמד יערוך אימון בכורה, המגעים לרכישת קאסה יואצו

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט1

במכבי חיפה מתחילים לעכל את העזיבה של צ'ארון שרי. הקפטן של הירוקים ימריא ביום חמישי חזרה לארץ מגוריו ויחתום בליגה הראשונה בהולנד עד תום העונה, אך מסתבר שעוד לפני העזיבה שרי מנהל בשבועות האחרונים שיחות עם ראשי המועדון ביחד עם ליאור רפאלוב בכל הנוגע לדרישת השחקנים למענקים בשל ההעפלה לשלב הפלייאוף בקונפרנס ליג.

שרי ורפאלוב כמנהיגים של הקבוצה פנו לראשי המועדון והעבירו את בקשת השחקנים, ההערכה היא שראשי המועדון אכן יעבירו מענקים למרות שלמרבית השחקנים אין סעיף שמבטיח להם אחד כזה. יעקב שחר העניק גם בעונות האחרונות מענקים על כל הישג בארץ ובאירופה למרות היעדר סעיף כזה אצל שחקנים רבים.

כעת מי שימשיך את השיחות הוא ליאור רפאלוב. גם בעבר היה זה שרי שיחד עם נטע לביא וסאן מנחם, ניהל שיחות מהסוג הזה עם ההנהלה.

כך או כך, בחיפה יודעים ששרי יותיר חלל גדול מאוד. גם שחקנים בקבוצה דיברו על העזיבה של ההולנדי ועל הנעליים הגדולות שישאיר. "העזיבה תותיר חלל גדול מאוד גם בצד המקצועי וגם בצד המנהיגותי", אמר שחקן בקבוצה. "שרי כוכב כדורגל וברור שכשחקן כזה עוזב, זה משמעותי. מצד שני, הוכחנו גם העונה וגם בעונות האחרונות שאנחנו יודעים להתמודד עם עזיבות מאוד משמעותיות".

ליאור רפאלוב עם צ'ארון שרי שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
רק מנהיג אחד יישאר. רפאלוב ושרי/מאור אלקסלסי

בקבוצה יאיצו את המגעים עם הפועל ירושלים בכל הנוגע לרכישתו של ליאור קאסה. הקבוצה מהבירה עשויה לקבל שחקן בהשאלה כחלק מהעסקה, כששמות של שחקנים דוגמת חמזה שיבלי וסוף פודגוראנו עלו על הפרק.

מי שיערוך מחר אימון בכורה בחיפה הוא תומר חמד. לאחר האימון יוחלט האם החלוץ יהיה כבר בסגל ביום ראשון מול מכבי נתניה. דניאל סונדגרן ינסה לערוך אימון מלא מחר ואם יצליח לעשות זאת כפי שמצפים בצוות הרפואי, הוא יהיה בסגל למשחק בראשון.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully