וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יעקב שחר אישר: צ'ארון שרי יעזוב את מכבי חיפה בהשאלה להולנד

עודכן לאחרונה: 18.1.2024 / 17:00

בתום פגישה עם שחר, סוכם כי הקפטן שנחוש להתאחד עם משפחתו יעבור להולנד לאחר גמר גביע הטוטו: "ניסינו במשותף למצוא פתרון, אך לא הצלחנו ולכן נאלצנו לקבל את בקשתו לעזוב ולחזור בעונה הבאה", אישר הנשיא. הירנביין וכרונינגן מעוניינות

תקציר: בני סכנין - מכבי חיפה 3:0/ספורט1

צ'ארון שרי עוזב את מכבי חיפה לפחות לחצי העונה הקרובה. היום (חמישי) נפגש הקפטן עם נשיא המועדון יעקב שחר וביקש להשתחרר לפחות עד תום העונה, כדי להיות לצד משפחתו שלא יכולה לשוב לארץ מסיבות רפואיות.

שחר אישר לקשר לעזוב בהשאלה לחצי עונה והוא עשוי לעבור לאחת מבין הירנביין וכרונינגן, כשגם ניימיכן מגלה בו עניין. משחקו האחרון לפחות העונה במכבי חיפה יהיה ביום רביעי הבא בגמר גביע הטוטו נגד מכבי תל אביב.

"לפני כחודשיים חשף בפנינו קפטן הקבוצה צ'ארון שרי על בעיה רפואית משפחתית, הקשורה בבנו הקטן. בעיה המונעת מבני המשפחה להצטרף אליו לישראל", אמר שחר לאתר הרשמי לאחר הפגישה, "במהלך תקופה זו, ניסינו במשותף למצוא פתרון, אך לא הצלחנו ולכן נאלצנו לקבל את בקשתו לעבור בהשאלה עד תום העונה למועדון בהולנד ולשוב אלינו לקראת העונה הבאה. המשחק נגד מכבי נתניה יהיה משחק הבית האחרון של שרי, בעונה זו. שרי יעזוב להולנד לאחר משחק גמר גביע הטוטו ביום ד' הקרוב. אנו מאחלים רפואה שלמה לשז קרטר שרי", הוסיף שחר.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
עוזב, לפחות לחצי עונה. שרי/מאור אלקסלסי

כאמור, בחיפה רצו שהקפטן ימשיך עד סוף העונה, אבל הוא רצה לשהות עם משפחתו והיא לא יכולה להגיע לישראל כרגע. שרי נפגש היום עם הנשיא יעקב שחר וביקש ממנו שחרור רשמי, כדי לחזור להולנד. בתום הפגישה סוכם כי שרי יעזוב בחלון ההעברות הנוכחי בהשאלה לאחת מהקבוצות בהולנד, ובתום העונה יבחנו הצדדים שוב את המצב הרפואי במשפחתו של השחקן, ואם יהיה ניתן להביא את המשפחה לארץ, הקשר יחזור בעונה הבאה למדים הירוקים. מכבי חיפה, מצדה, תאיץ את החיפושים אחר שחקן התקפה זר.

בכל מקרה, מכבי חיפה השיגה אמש (רביעי) ניצחון רביעי רצוף, הפעם 0:3 על בני סכנין בחוץ, ובמועדון מאוד מרוצים מהמומנטום המצוין. לפני המשחק הזהיר מסאי דגו את שחקניו מתנאי המגרש באצטדיון דוחא וביקש מהם לא להתעקש על משחק צירופים, אלא לשחק נכון בהתאם לתנאים. אחד השחקנים סיפר: "ידענו שאי אפשר יהיה לפתח את המשחק הרגיל שלנו, אבל הבנו שהדבר החשוב זה ניצחון. משחק שהוא קשה מאוד הפך למשחק בשליטתנו המוחלטת במחצית השנייה".

חוליית ההגנה סחטה מחמאות אחרי משחק שלישי ברציפות ללא ספיגה. בחיפה חששו מאוד מהנוכחות של עבדולאי סק באליפות אפריקה, אבל לורנצו שימיץ שספג הרבה ביקורת העונה, מציג יכולת טובה מאוד וההגנה ניראת טוב גם בלי העוגן המרכזי שלה שנמצא עם נבחרת סנגל. "לורנצו עושה את הדברים נכון, בלי להתחכם יותר מדי", אמרו במועדון, "לא פשוט לשחקן זר להתאקלם, אבל ידענו שמדובר בבלם טוב".

עוד בוואלה!

ניצחון רביעי רצוף: מכבי חיפה הביסה 0:3 את בני סכנין

לכתבה המלאה
לורנצו שימיץ', דין דוד שחקני מכבי חיפה חוגגים. מאור אלקסלסי
שימיץ' ודוד חוגגים בסכנין/מאור אלקסלסי

מלבד חוליית ההגנה היה זה דין דוד שזכה למחמאות גדולות. החלוץ כבש צמד ובסוף המשחק מנהל הקבוצה גיל אופק ביקש ממנו לראות מה כתוב בפתק שהכניס לכיס של מאמן הכושר דרור שמשון, ובו התנבא שדוד יכבוש צמד. "דין חלוץ נהדר, אבל הוא שחקן שצריך הרבה ביטחון", הסביר גורם בקבוצה "יש כאן סגל שהתקצר מאוד, אבל עדיין מדובר בסגל טוב מאוד בכל עמדה ועמדה".

בחיפה מחכים לתשובה סופית מתומר חמד שקיבל שחרור מהפועל באר שבע. בנוסף בקבוצה רוצים להתחזק בקשר אמצע נוסף וינסו עד סוף שבוע לפתור את המכשולים בעסקת דניל לסובוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully