וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוחמד בספק גדול, שרי במשחק אחרון בבית, נתניה בלי מגן שמאלי טבעי

סונדגרן ורפאלוב יחזרו וגם חמד בסגל של מכבי חיפה, דגו: "אם נמשיך להתנפל וליזום, מאמין שננצח". אבו חנא או מזרחי יתופקדו בעמדה הבעייתית של האורחת (א', 20:30)

צפו בתקציר: מכבי חיפה חזרה פעמיים מפיגור בדרך ל-2:3 על מכבי נתניה, צמד לפיירו/ספורט1

מכבי חיפה

האלופה רוצה להמשיך ברצף הניצחונות שלה ולהישאר קרובה למוליכה מכבי תל אביב גם אחרי המשחק הלא פשוט שמצפה לה מול מכבי נתניה והעוזר לשעבר גיא צרפתי. עלי מוחמד לא התאמן באימון המסכם בשל כך שלא מרגיש טוב והוא בספק גדול למשחק מחר (ראשון, 20:30). דניאל סונדגרן וליאור רפאלוב יחזרו לסגל, תומר חמד ייכלל בו לראשונה מאז חזר למועדון וגם פרנזי פיירו ששותף כמחליף בניצחון על בני סכנין. צ'ארון שרי יפתח בהרכב ויערוך את הופעת הפרידה שלו מליגת העל ואת משחקו האחרון באצטדיון הביתי.

"אנחנו עומדים לפגוש קבוצה חזקה שנמצאת בתקופה טובה, ארבעה ניצחונות בחמישה משחקים", אמר מסאי דגו. "אבל גם אנחנו נמצאים בתקופה טובה ואם נחזור הביתה ונמשיך להתנפל וללחוץ וליזום, אני מאמין וסומך על הקבוצה שלי שנעשה ניצחון. יהיה לא פשוט, אבל אני מאוד מאמין בקבוצה. הלוואי שהיו 30 אלף ירוקים כמו בתחילת העונה, אבל ה-15 עושים רעש כמו 30 ונזדקק לכל אוהד. בתקופה כזו עמוסה, כשאתה טיפה מוריד רגל מהגז, שם המקום של הקהל שיודע לתמוך ברגעים הקשים במהלך המשחק. אני סומך עליהם שייתנו לנו את הדחיפה מהרגע הראשון".

קני סייף, שפתח בשני המשחקים האחרונים והציג יכולת טובה, הוסיף: "נתניה קבוצה מצוינת, נמצאת בתקופה טובה, עם מאמן חדש. לא הולך להיות קל, אבל אנחנו בבית שלנו, עם הקהל שלנו וזה תלוי בנו. נעשה את המקסימום בשביל לקחת שלוש נקודות. הקהל מטורף, נותן הרגשה מדהימה בבית ובחוץ. זה כיף גדול ואני מאוד שמח להיות חלק מזה".

קני סייף שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
"זה תלוי בנו". קני סייף/מאור אלקסלסי

מכבי נתניה

כשהיא בתקופה טובה מאוד עם חמישה ניצחונות בששת המחזורים האחרונים, מכבי נתניה תגיע מחר לחיפה במטרה להמשיך בריצה המוצלחת עם גיא צרפתי, לו יהיה זה מפגש מיוחד מול האקסית איתה זכה בשלוש אליפויות כעוזרו של ברק בכר.

נתניה תגיע למשחק ללא מגן שמאלי טבעי, זאת לאור היעדרותם של נאסים אואמו המורחק ונפתלי בלאי המוצהב. הקשר איתן אזולאי עדיין לא כשיר לחלוטין בשל פציעה בשריר הירך האחורי וגם הוא יחמיץ את המשחק מחר, כמו איתי בן שבת שסובל ממתיחה קלה בשריר התאומים. הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של הבלם פלאמן גלאבוב, שהיה בספק למשחק בשל מחלה, אבל ערך הערב אימון מלא והוא כשיר לפתוח מחר בהרכב.

בצוות המקצועי מתלבטים לגבי איוש חוליית ההגנה, כאשר אחת האופציות היא להציב את ג'ואל אבו חנא בעמדת המגן השמאלי ואז כארם ג'אבר ישחק לצד גלאבוב, כאשר במקביל נשקלת האפשרות להציב את גיא מזרחי כמגן בצד שמאל ואז ג'אבר יהיה בימין. בקישור נראה שאביב אברהם ומקסים פלקושצ'נקו יתופקדו ליד בוריס אנו ובחלק הקדמי מובטח מקומו של סטניסלב בילנקי.

עוד בוואלה!

הדובדבן שבקצפת: עשרת הרגעים הגדולים של צ'ארון שרי במכבי חיפה

לכתבה המלאה
ג'ואל אבו חנא, בלם מכבי נתניה. ברני ארדוב
יפתח כבלם או כמגן? ג'ואל אבו חנא/ברני ארדוב

טריוויה

* 139 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 39:70 בניצחונות ועוד 30 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי נתניה אמנם הדיחה את מכבי חיפה מהגביע בעונה שעברה, אבל בליגה הצליחה לנצח אותה רק פעם אחת ב-16 המפגשים האחרונים (0:3 ביתי באפריל 2022).

* מכבי חיפה ברצף של ארבעה ניצחונות ו-15 משחקי ליגה ללא הפסד. בשלושת המחזורים האחרונים לא ספגה, כשארבעה עם שער נקי לא היו לה מאז נובמבר-דצמבר 2020.

* כל 11 משחקיה האחרונים של מכבי נתניה הגיעו להכרעה: שישה ניצחונות לעומת חמישה הפסדים.

* מאז מונה למאמן מכבי נתניה, גיא צרפתי רשם חמישה ניצחונות והפסד. כעת יאמן לראשונה מול מכבי חיפה, בה שימש כעוזר של ברק בכר בשלוש האליפויות הרצופות. כשחקן כבש מול הירוקים שלושה שערים (פעמיים במדי מכבי נתניה) ורשם 10 ניצחונות ב-33 משחקים.

הרכבי הקבוצות

שופט: גל לייבוביץ'
אצטדיון: חיפה
קהל: 14408

המחזור ה-18 יסתיים ביום שני: הפועל תל אביב - בית"ר ירושלים (20:00, ספורט4)

גמר גביע הטוטו ביום רביעי: מכבי תל אביב - מכבי חיפה (20:00)

חמישי עד ראשון: משחקי סיבוב ח' בגביע המדינה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully