וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדילמה במכבי תל אביב: זר לכנף הימנית או המתנה להתפתחות עם יחזקאל

16.1.2024 / 8:58

המוליכה החליטה לכוון לשחקן כנף ימין עם רגל ימין דומיננטית, אולם הקושי להנחית זרים טובים וההתפתחויות האחרונות בגזרת יחזקאל עשויים לגרום לה לחשב מסלול מחדש. הבעיות: סוגיית חוזהו עלולה לקחת זמן יקר, והפן הכלכלי

תקציר: בני ריינה - מכבי תל אביב 2:2/ספורט1

חזרתו של שגיב יחזקאל אמש (שני) לישראל והאופציה שעשויה להיפתח לחתימתו בקבוצה שלישית העונה הכניסו את מכבי תל אביב לדילמה, אחרי שבקרית שלום כבר היו מפוקסים בצירוף שחקן כנף זר בצד הימני. אחרי לבטים רבים באשר לעמדה החשובה יותר לחיזוק, החליטו במועדון עוד לפני התיקו מול הפועל חדרה בתחילת השבוע שעבר, שצריך לכוון לשחקן קו ימין עם רגל ימין דומיננטית. מי שמאיישים את העמדה הזו עד כה הם דווקא שחקנים עם רגל שמאלית יותר חזקה כמו דן ביטון ואושר דוידה ובמכבי תל אביב החליטו שהם רוצים שחקן שיידע לעבוד על הקו, למשוך עד קו הקרן ולהוציא כדורי רוחב לרחבה.

הסיבה שבמועדון עדיין לא התקדמו בנושא היתה הקושי להנחית שחקנים איכותיים בשל המלחמה. גם הימצאות דמות מוכרת כמו רובי קין בארץ, ההעפלה לשמינית גמר הקונפרנס ליג וגם המקום הראשון של הקבוצה בליגה, לא הקלו על החיפושים ומכבי תל אביב מצאה את עצמה מתקשה במשימה. הצעות הוגשו כבר לסוכנים עבור שחקנים המתאימים למה שהמוליכה מחפשת, אבל הדברים טרם הבשילו.

שחקן מכבי תל אביב אופיר דוידזאדה מול שחקן הפועל באר שבע שגיב יחזקאל. אריאל שלום
בקרוב ביחד? יחזקאל ודוידזאדה/אריאל שלום

הכל על פרשת שגיב יחזקאל

כאן נכנסת ההתפתחות האחרונה עם שגיב יחזקאל. מדובר בסוג של שחקן העונה לצרכים של מכבי תל אביב, כשהבונוס הוא כמובן יכולתו לשחק כמגן ימני בעת הצורך. אלא שעניין יחזקאל עוד דורש את התערבות פיפ"א והכרעה ברורה - האם לאור הנסיבות הוא יוכל לשחק בקבוצה שלישית העונה בניגוד לתקנון. זו משימה שעלולה לקחת זמן רב, עמוק אל תוך החלון הזה, ולא בטוח שלמכבי תל אביב יש את הזמן הזה. יתרה מכך, זו גם עסקה שעשויה להיות מאוד יקרה, שכן אנטליאספור כיוונה למכירה בכמה מיליוני יורו בשל ההצלחה של יחזקאל, וכשמדובר גם בשכר הנע סביב 400 אלף יורו נטו לעונה, מכבי תל אביב תצטרך להכריע האם לחכות להחלטה לה מייחל שחקן הכנף הישראלי, או לנסות ולהתקדם מול שחקן זר לעמדה הזו.

יחזקאל כבר שיחק בבוגרי מכבי תל אביב אחרי שנקנה מהפועל תל אביב בסכום של 825 אלף יורו בספטמבר 2016. ג'ורדי קרויף אפילו האמין שהוא יוכל להיכנס לנעליו של ערן זהבי שעזב לסין, אבל מסיבות שונות הפרויקט נתקע ומכבי תל אביב איבדה את השחקן שעבר לקבוצות כמו בני יהודה ומ.ס. אשדוד, לפני שפרץ בשורות הפועל באר שבע והגיע עד לנבחרת ישראל ואנטליאספור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully