וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הביקור המרגש של שחקני הפועל באר שבע אצל חיילים שנפצעו בעזה

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 21:19

נציגי הקבוצה הגיעו לביה"ח בילינסון ונפגשו עם חיילים מיחידה מיוחדת: "אנחנו החברים הכי טובים, בכניסה אמרנו שיוצאים רק ביחד. הבנו שנפצענו יחד והיה חיוך קטן". וגם: דקת הדומיה בטורניר סופיה

תיקתקנו, 7.11/ספורט1

חודש בדיוק מאז המתקפה הרצחנית שביצע ארגון הטרור חמאס, אנו ממשיכים לעדכן באופן שוטף בכל הנוגע לזווית הספורטיבית של המלחמה.

שחקניות ושחקני נבחרת ישראל בכדורסל רוצים את החטופים בבית ומהר

20:07: הפועל תל אביב, ככל הנראה ללא ג'ייקובן בראון הפצוע, תתארח בצרפת אצל פריז בסקטבול בקרב המושלמות (21:30, ספורט 1), פרנקו: "הניתוק מהארץ הופך לקשה יותר בכל יום, אבל אנחנו נחושים לייצג בכבוד את הקהילה האדומה ואת מדינת ישראל"

19:50: מכבי חיפה התאמנה באצטדיונה של א.א.ק לרנקה שבו ייערך משחק הליגה האירופית והשוער שריף כיוף הודה: "מוזר לשחק משחק בית בקפריסין. אושר לא נוכל להביא, אבל נעשה הכל כדי לנצח" (חמישי, 19:45, ספורט4)

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
דקת דומיה בטורניר סופיה לזכר הנרצחים והחזרת החטופים. Lap.bg, אתר רשמי
דקת דומיה בטורניר סופיה לזכר הנרצחים והחזרת החטופים/אתר רשמי, Lap.bg

19:20: רגעים מרגשים נרשמו בטורניר ה-ATP בסופיה אשר מתקיים השבוע במקום טורניר תל אביב שבוטל. לאות תמיכה והזדהות עם ישראל, החליטו מארגני הטורניר לפתוח את המשחק בין לזרוב המקומי לקוטוב מרוסיה בדקת דומיה לזכר הנרצחים ולמען החזרת החטופים. יו"ר איגוד הטניס אבי פרץ התכבד להגריל את המשחק כאשר הוא לובש חולצה ועליה הכיתוב BRING THEM HOME NOW למען החזרת החטופים.

"חוויתי פה ימים מרגשים עם מספר פגישות עם דמויות מפתח מהממשלה הבולגרית, כולל שר הספורט", סיפר אבי פרץ, "כולם הביעו את תמיכתם הבלתי מסוייגת בישראל ובמאבקנו הצודק. עכשיו הדבר החשוב ביותר שכל החטופים יחזרו הביתה מהר!".

18:54: יש מכות: החוליגנים של אנגליה מחכים לתומכי פלסטין בלונדון. באנגליה טוענים שאוהדי כדורגל חוליגנים מתכננים "להתאגד" על מנת "להגן" על אנדרטות זיכרון מפני מפגינים פרו-פלסטינים בהפגנה בלונדון. המשטרה חוששת: יותר מאלף חוליגנים יגיעו לעימותים

16:00: בית הנבחרות בשפיים הפך הבוקר למקום מקודש כשתמונות החטופים ניצבו על הכיסאות מול פניהם של אנשי נבחרת ישראל. תחושת השליחות מורגשת בכל פינה לקראת שבועיים גורליים, אבל העצב לא מרפה: "הילדים החטופים לא יוצאים מהראש"

שחקני הפועל באר שבע מבקרים חיילים פצועים. דוברות בילינסון, אתר רשמי
ביקור מרגש נוסף. שחקני הפועל באר שבע עם החיילים/אתר רשמי, דוברות בילינסון

15:55: שחקני הפועל באר שבע ממשיכים להירתם למען אזרחי ישראל וחיילי צה"ל. היום (שלישי) הגיעו שחקני הקבוצה לבית החולים בילינסון כדי לבקר ולשמח את החיילים שנפצעו במהלך הלחימה ברצועת עזה.

הם שמעו את סיפוריהם של ר' וע', שני לוחמים ביחידה מיוחדת שהם גם החברים הכי טובים. ר' סיפר: "בכניסה לעזה, התחבקנו ואמרנו שאנחנו יוצאים מכאן רק יחד. כשהעלו אותנו למסוק הפנוי והבנו ששנינו נפצענו יחד, עם כל הכאב היה גם חיוך קטן. שיצאנו מעזה יחד".

תומר חמד סיפר לאחר המפגש עם החיילים: "באנו לחזק ויצאנו מחוזקים, הם לוחמים וגיבורים אמיתיים, ואנחנו כל כך שמחים שהצלחנו להעלות להם חיוך על הפנים. מאחלים לכל הגיבורים והגיבורות שלנו החלמה מהירה, ובעיקר מקווים לראות אותם בריאים ושלמים ואורחי הכבוד שלנו במשחק הראשון כאשר נחזור לשגרה. אני רוצה לאחל לכל הלוחמים והלוחמות בשטח לחזור אלינו בריאים ומייחל שנראה את כל החטופות והחטופים במהרה בחזרה בארץ הקודש".

14:03: ג'ייק שילדס היה פעם לוחם MMA מפורסם, היום הוא מסית מאות אלפים נגד ישראל עם השוואות לנאצים, טענות לרצח עם ותיאוריות על גירוש לארה"ב: "ישראל המציאה את הטרור"

14:00: אייל סגל החליט: התקווה תנוגן במשחקי הבית של מכבי נתניה. הבעלים הודיע על תכניתו להנחיל הרגל חדש וקרא לאחדות ודו קיום לפני חידוש המשחקים בליגת העל: "נהפוך את הכדורגל לגורם מגשר"

12:31: כדורגלנית מקצוענית הצדיעה במועל יד וקראה "הייל היטלר". סרטון של סטפני פרר במפגן תמיכה פרו-ישראלי בקליפורניה, הפך לוויראלי. הברזילאית שיחקה לפני שנה בליגה הבכירה בארה"ב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully