וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורגלנית מקצוענית הצדיעה במועל יד וקראה "הייל היטלר"

עודכן לאחרונה: 7.11.2023 / 12:31

סרטון של סטפני פרר במפגן תמיכה פרו-ישראלי בקליפורניה, הפך לוויראלי. הברזילאית שיחקה לפני שנה בליגה הבכירה בארה"ב

תיקתקנו, 6.11/ספורט1

סטפני פרר ואן חינקל, כדורגלנית ברזילאית-ספרדייה, היא האישה שהצדיעה במועל יד מול מפגן תמיכה פרו-ישראלי בקליפורניה ביום ראשון. ברשתות החברתיות הופץ ביומיים האחרונים סרטון של רכב שעומד בסמוך להפגנה פרו-ישראלית ב-בברלי הילס, כשהאשה שיושבת ליד הנהג מצדיעה במועל יד ולפי עדויות אומרת "הייל היטלר".

עד מהרה האשה זוהתה כסטפני פרר, כדורגלנית מקצוענית ששיחקה עד לפני שנה בליגה הבכירה בארה"ב. הנהג שישב לידה ברכב הוא בן הזוג שלה, סאמים חיידארי - בעצמו כדורגלן, אבל לא מקצוען.

פרר בת ה-25 נולדה בברזיל למשפחה מעוטת יכולת ובגיל שלוש הרשויות העבירו אותה ואת אחיותיה לבית יתומים. שלוש הילדות אומצו על ידי משפחה מספרד והיא גדלה בפאתי ברצלונה. היא שיחקה כדורגל בכמה קבוצות מקומיות, כולל אספניול, וב-2017 עברה לארה"ב אחרי שקיבלה מלגה במכללת ווסט וירג'יניה. אחרי שסיימה ללמוד ב-2021, הפכה לשחקנית הזרה הראשונה אי פעם שחותמת בטיגרס ממקסיקו.

ב-2022 פרר שבה לארה"ב וחתמה בקבוצת איינג'ל סיטי שנמצאת בבעלות של כמה סלבריטאיות מפורסמות, בין היתר שחקנית הקולנוע האמריקאית-ישראלית נטלי פורטמן. הלילה איינג'ל סיטי פרסמה הודעה רשמית בה נכתב: "סטפני פרר לא משחקת באיינג'ל סיטי מאז נובמבר 2022. אנחנו מגנים בכל תוקף את המעשים שלה".

הכדורגלנית סטפני פרר במדי איינג'ל סיטי ב-2022. Katelyn Mulcahy, GettyImages
סטפני פרר במדי איינג'ל סיטי/GettyImages, Katelyn Mulcahy

לפנות בוקר (שעון ישראל) השניים פרסמו סרטון התנצלות משותף, כנראה בעקבות הסערה הגדולה ברשתות החברתיות, אבל קצת לאחר מכן עמוד האינסטגרם שלה נמחק.

חיידארי אמר בסרטון: "אנחנו רוצים להתנצל על המעשים שלנו. אני מבין שפעלנו בשנאה ובילדותיות, ושזו הדרך הכי לא נכונה. כל מה שאנחנו יכולים לעשות זה להשתפר וללמוד - אנחנו לא יכולים לשנות את העבר. אנחנו רוצים להתנצל ולבקש להפסיק את השנאה. אנחנו רוצים להפיץ אהבה מעכשיו. אנחנו מבינים שטעינו. הדבר היחיד שיכול לתקן את המצב הזה ואת מה שקורה בעולם, זו אהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully