וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'אבור ניצחה, בכתה ותקפה: "כואב לי על הילדים שנרצחים בעזה"

עודכן לאחרונה: 2.11.2023 / 8:50

הטניסאית הטוניסאית פצחה במונולוג פוליטי אחרי הניצחון על וונדרושובה: "קשה לי לשמוח עכשיו, אתרום חלק מהכספי הזכייה לפלסטינאים". צפו

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 1.11/ספורט1

זה לא סוד שאונס ג'אבור, הטניסאית הטוניסאית, תומכת בפומבי במאבק הפלסטינאי נגד ישראל. הלילה היא ניצחה בטורניר קנקון 4:6, 3:6 את מרקטה וונדרושובה בשחזור גמר ווימבלדון האחרון, אז ניצחה וונדרושובה. בריאיון לאחר המשחק ג'אבור הקדישה את הניצחון למאבק הפלסטינאי בישראל והודיעה בדמעות שהיא גם תתרום חלק מכספי הזכייה שלה לפלסטינאים בעזה.

"הסיטואציה בעולם לא משמחת אותי", אמרה ג'אבור בבכי. ג'אבור הפסיקה לדבר לכמה דקות ולאחר מכן המשיכה ואמרה: "קשה לראות ילדים ותינוקות מתים בכל יום. זה שובר את הלב. החלטתי לתרום חלק מכספי הזכייה שלי כדי לעזור לפלסטינאים".

המונולוג של ג'אבור

אונס ג'אבור טניסאית. GettyImages
ג'אבור לאחר המשחק/GettyImages

"אני מצטערת, אני אמורה לדבר על טניס, אבל קשה לי. זה לא קטע פוליטי, אלא הומני", אמרה ג'אבור שכמובן לא הזכירה את הסבל הרב שחוותה ישראל ואזרחי העוטף באותה שבת שחורה ב-7.10.

כזכור, קצת אחרי המתקפה הרצחנית של חמאס בישראל, ג'אבור כתבה פוסט חד צדדי וכתבה: "מה שהפלסטינים עברו במשך 75 שנים האחרונות הוא בלתי ניתן לתיאור. מה שאזרחים חפים מפשע עוברים הוא בלתי ניתן לתיאור, לא משנה מה הדת או מה המוצא שלהם. אלימות לעולם לא תוכל להביא שלום. אני לא יכולה לעמוד לצד אלימות אבל אני לא יכולה לקבל אנשים שאדמתם נלקחה. חשוב להבין את הקונטקסט, להסתכל על מה שקרה היום ולהתעלם מההיסטוריה זהו חוסר אחריות וזה לא יביא שלום. ושלום הוא כל מה שמשנה עבורנו, שלום הוא כל מה שאנחנו רוצים וצריכים. הפסיקו את האלימות ותשוחרר פלסטין".

באיגוד הטניס זעמו על הדברים האלו של ג'אבור ודרשו להשעותה, מה שכמובן לא קרה וג'אבור ממשיכה להביע דעות פוליטיות על מגרשי הטניס ללא שום תגובה מצד איגוד הטניס העולמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully