וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מוחמד סלאח תרם 10 מיליון דולר לעזה, והוא ימשיך לתרום"

עוזר מאמן נבחרת מצרים לשעבר נדרש לדיון בנוגע לתמיכה של הכוכב בתושבי הרצועה: "כולם יודעים כמה הוא אוהב את כל הערבים"

תקציר: ליברפול - אברטון 0:2/ספורט1

דיא א-סעיד, ששימש כעוזר מאמן נבחרת מצרים בשתי קדנציות שונות (2011-2013, 2021-2022) טוען שמוחמד סלאח תרם כבר "יותר מ-10 מיליון דולר לפלסטינים בעזה". א-סעיד אמר את הדברים ברקע הביקורת שנשמעה על הכוכב המצרי בעולם הערבי.

א-סעיד התכוון שסלאח תרם את הסכום הזה לעזה לאורך השנים ולא רק עכשיו והוא הוסיף בטלוויזיה המצרית: "אני מסרב לבקר את מוחמד סלאח. כולם יודעים כמה הוא פטריוט וכמה הוא אוהב את כל הערבים. כמה הוא נתן וכמה הוא מתגייס גם לטובת האנשים בעזה".

סלאח ספג ביקורת חריפה בעולם הערבי אחרי שבמשך יותר משבוע לא הביע הזדהות פומבית עם עזה, אחרי שישראל השיבה מלחמה אחרי המתקפה הרצחנית והברברית של חמאס על ישובי עוטף עזה ובסיסי צה"ל.

שחקן ליברפול מוחמד סלאח. Robbie Jay Barratt - AMA, GettyImages
העזרה שלו כל הזמן מוטלת בספק בעולם הערבי. סלאח/GettyImages, Robbie Jay Barratt - AMA

בשבוע שעבר כוכב ליברפול "שבר שתיקה" ואמר: "לא תמיד קל לדבר בימים כאלה. הייתה יותר מדי אלימות, יותר מדי ברוטליות שוברת לב. כל החיים קדושים וצריך לשמור עליהם. הטבח צריך להיפסק, משפחות נקרעות. מה שברור הוא שצריך לאפשר מיידית סיוע הומניטרי לעזה, אנשים שם במצב נורא".

יחד עם זאת, בעולם הערבי יש כאלו שעדיין חושבים שהוא יכול לעשות יותר וא-סעיד אמר: "סלאח תרם. ביקשו שהוא ידבר - והוא דיבר. אמרו שזה היה מאוחר, אבל הוא עשה מה שהוא יכול. והוא ימשיך לדבר וגם לתרום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully