וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"במוסלמי בעטו ואת הישראלי השאירו?!" בטורקיה קוראים להעניש את וייסמן

עודכן לאחרונה: 5.11.2023 / 22:50

בתקשורת הטורקית תקפו: "המערב לא מוכן לשמוע על פשעי הישראלים - גם בכדורגל". יעקב שחר נשיא מכבי חיפה הגיע לסוכת האבלים של סא"ל סלמאן חבקה. אוהדי ליברפול בישראל תמכו באריאל זוהר

תיקתקנו, 3.11/ספורט1

מלחמת עזה נכנסה ליומה ה-30 ובעולם הספורט ממשיכים לעקוב ולהגיב. כאן נעדכן בהתפתחויות.

אצטדיון שלמה ביטוח פתח תקוה. יח"צ אצטדיון שלמה ביטוח,
בפתח תקוה הצטרפו ליוזמת נשיא המדינה/יח"צ אצטדיון שלמה ביטוח

22:48: שניים מחוג האוהדים של ליברפול בישראל הגיעו לאריאל זוהר בן ה-13, אוהד הקבוצה, אשר כל משפחתו נרצחה במתקפת הטרור בשבת השחורה בנחל עוז. האוהדים הביאו לאריאל כדור, חולצות, צעיף ודגל של ליברפול.

18:15: ביוזמת עיריית פ"ת ואצטדיון "שלמה ביטוח" נדלקה התאורה הערב בשעה 18:00 באצטדיון, נפרסו דגלי ישראל ביציעים ועל גבי לוח התוצאות הודלק נר זכרון, כשברקע דגל ישראל, לזכרם של הנרצחים והנופלים. זאת בהמשך לקריאת נשיא המדינה, יצחק הרצוג, להדלקת נר זכרון לזכר הנרצחים והנופלים במלאת 30 יום לטבח הנורא.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
יעקב שחר בסוכת האבלים של סלמאן חבקה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
יעקב שחר בסוכת האבלים של סלמאן חבקה ז"ל/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

14:05: יענקלה שחר נשיא מכבי חיפה ועוזי מור סגנו הגיעו היום ליישוב יאנוח, אל סוכת האבלים של משפחת חבקה, ששכלה את סא"ל סלמאן ביום חמישי. סלמאן היה אוהד של הקבוצה, בכניסה אל סוכת האבלים ניצבים דגל ישראל, דגל העדה הדרוזית, דגל של הגדוד עליו פיקד ודגל מכבי חיפה. שחר מסר למשפחה את מגן המועדון לזכרו של סלמן, ואמר להוריו: סלמאן הוא גיבור ישראל. הוא יישאר בליבנו לנצח".

עוזי מור אמר: "האחיין שלי היה נהג הטנק האישי שלו והוא אמר שסלמאן היה קודם כל בנאדם. מפקד שהם סמכו עליו והלכו אחריו בעיניים עצומות הוא היה מנהיג גדול".

הוריו של סלמאן השמיעו לשחר ולמור הקלטה ששלח לפני מספר ימים למנכ"ל המועדון איציק עובדיה, בה הוא מספר: "איציק אני סוגר פה מעגלים. תוך כדי לחימה, אני מגלה שהנסיך הזה, נהג הטנק האישי שלי, הוא אחיין של אורנה, אשתו של עוזי מור. תראה איך אנחנו סוגרים מעגלים.

הנשיא שחר כתב בספר לזכרו של סלמאן: "מכבי חיפה גאה שסלמאן היה אוהד שלנו. המורשת שלו כמפקד וכגיבור ישראל, יכולה לשמש את כל מאמני הקבוצות שלנו בשעורי המוטיבציה לצעירים ולבוגרים. תנוחמו בזיכרונות הטובים ומהכבוד הגדול שהביא למשפחה, לעדה ולמדינת ישראל".

נאור גלילי יחד עם השגריר פרושאור, ונציגי בורוסיה דורטמונד - המנכ"ל קרסטן קראמר ודניאל לוכטר מנהל קשרי קהילה של דורטמונד. מכבי ישראל,
נאור גלילי יחד עם השגריר פרושאור, ונציגי בורוסיה דורטמונד - המנכ"ל קרסטן קראמר ודניאל לוכטר מנהל קשרי קהילה של דורטמונד/מכבי ישראל

13:37: נאור גלילי, מנכ"ל מכבי ישראל, התארח אמש בגרמניה על ידי בורוסיה דורטמונד במשחק נגד באיירן מינכן במסגרת הבונדסליגה, יחד עם נערים מכפר עזה ושגריר ישראל בגרמניה, רון פרושאור. לפני המשחק הוא קיים יחד עם השגריר פגישה עם ראשי המועדון הגרמני, והעניק להם תשורות מטעם ההתאחדות לכדורגל ומכבי ישראל. "הבעתי את ההערכה הרבה של ההתאחדות לכדורגל ושל מכבי ישראל על תמיכתה הבלתי מסוייגת של דורטמונד בישראל", סיפר גלילי.

דור תורג'מן אייל גולסה עלי מוחמד מכבי תל אביב עם מכבי חיפה. דוברות אל על, אתר רשמי
כולם מאוחדים סביב ישראל. שחקני מכבי תל אביב ומכבי חיפה לפני הטיסה/אתר רשמי, דוברות אל על

13:12: מכבי נתניה אירחה באימון את שי ונקרט, אביו של עומר ונקרט, אוהד מכבי נתניה שנחטף לעזה מהמסיבה ברעים. "זה צריך להיות כל הזמן בכותרות. אחרת הפחד שלנו הוא שיחזרו כאן לשגרה", אמר. "הוא בסך הכל נסע למסיבה. אני לא יכול שישכחו את הבן שלי. אני מתגעגע לבן שלי. זה משהו שהוא לא נתפס, יש רגעים קשים. הדבר הראשון שאעשה כשאפגוש אותו זה לחבק אותו, אני אפילו לא יודע מה אגיד לו. אקח אותו על הידיים".

10:20: הבוקר "סאן דור" מקבוצת אל על הטיסה את שחקני מכבי תל אביב ומכבי חיפה לייצג את המדינה במשחקים בינלאומיים שיתקיימו בהמשך השבוע. מכבי תל אביב טסה לורשה , פולין, לשחק נגד זוריה בשלב הבתים של הקונפרנס ליג ומכבי חיפה טסה ללרנקה, למשחק נגד ויאריאל בשלב הבתים של הליגה האירופית. שתי הטיסות המריאו באותה שעה מה שהוביל למפגש בין הקבוצות לפני הטיסה בטרקלין המלך דוד.

דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על, הגיעה כדי לאחל הצלחה בייצוג המדינה בימים כה כואבים וסוערים וציינה: "גם בימים קשים אלה, אנו גאים לשמש כגשר האווירי גם עבור הספורט הישראלי לעולם ומאחלים לשתי הקבוצות הצלחה וניצחון שיעניק לעם קצת נחת. שתי הקבוצות המובילות בישראל, נפגשות יחד רגע לפני שהן יוצאות לייצג את ישראל ומחזקות אחת את השנייה, זהו מסר של אחדות גם בספורט. יחד ננצח".

10:05: בן בנימין, הכדורגלן שנפצע בטבח ברעים ושרגלו נקטעה, שוחרר מבית החולים להמשך שיקום בתל השומר.

9:30: בספורט הטורקי ממשיכים להביע תמיכה בלתי מסויגת בפלסטינים. בעיתון הפופולרי "סבאח" קראו היום להעניש את שון וייסמן בעקבות המסרים שהדהד בטוויטר, בהם קרא בין היתר "לשטח את עזה", וסימן לייק לציוץ שקרא "לירות בראש" למחבלים שנתפסו בשטח ישראל. "במוסלמי הם בעטו, ואת הישראלי החליטו להשאיר?!", קראה הכותרת שהשוותה בין וייסמן לאנואר אל גאזי, שחקן מיינץ ששוחרר מהמועדון אחרי שהביע תמיכה בחמאס. "אירופה ממשיכה להיות משוחדת כשזה נוגע לטבח בעזה. מדוע אל גאזי נענש ולוייסמן מבליגים? המערב לא מוכן לשמוע על פשעי הישראלים - גם כשזה נוגע לכדורגל".

הכדורגלן בן בנימין משתחרר מבית החולים. מתוך פייסבוק, צילום מסך
בן בנימין משתחרר מבית החולים/צילום מסך, מתוך פייסבוק
שון וייסמן שחקן גרנאדה על הספסל. Quality Sport Images, GettyImages
"איך הוא התחמק מעונש?". וייסמן/GettyImages, Quality Sport Images

9:15: שר הספורט של טורקיה, אוסמן אשקין באק, קורא למועדונים ולקבוצות להביע מחאה נגד מה שהוא מכנה "רצח העם שמתרחש לנגד עינינו בעזה": "ישראל מבצעת טיהור אתני ומפרה את החוק הבינלאומי שוב ושוב. תפקידנו הוא לדאוג שהיא תשלם על פשעי המלחמה שהיא מבצעת", אמר. "הספורטאים והקבוצות בטורקיה לא מוכנים לשתוק, ואני קורא להם להמשיך להתנגד לציונים. ישראל לא תתחמק מזה הפעם".

8:30: לאחר שקבוצת הולמס פלייס נרתמה והעבירה ציוד במאות אלפי שקלים לחיילי צה"ל ותושבי הדרום, היא מעמידה בימים אלה את מדריכי הכושר שלה עבור המפונים מיישובי עוטף עזה, הדרום והצפון להעברת שיעורי סטודיו לחיזוק הגוף והנפש - יוגה, פילאטיס, אירובי וכו'. הפעילות מתקיימת במתחמים ובבתי מלון ברחבי הארץ בהם מתארחים המפונים. השבוע מדריכי הכושר של קבוצת הולמס פלייס יעבירו מגוון שיעורים למפונים משדרות, אשקלון ויישובי עוטף עזה אשר מתארחים במלון כפר המכביה ברמת גן. להלן פירוט השיעורים. מדריכי הכושר של הולמס פלייס ימשיכו לעבור בין בתי המלון והמתחמים השונים ברחבי הארץ שמארחים מפונים מעוטף עזה, הדרום והצפון כדי להעביר להם שיעורי סטודיו לחיזוק הגוף והנפש. כידוע, פעילות גופנית מומלצת להתמודדות עם מצבי לחץ, מתח וחרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully