וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל גאזי שוחרר ממיינץ: "זה כלום לעומת הגיהנום בעזה"

ההולנדי ממוצא מרוקני שתקף את ישראל התנצל מוקדם יותר השבוע, אך פרסם פוסט חריף נוסף ושילם ביוקר. "תעמוד עבור מה שנכון, אפילו אם זה אומר שתעמוד לבד. הפסיקו את ההרג", כתב בתגובה לשחרורו. סיים את דרכו אחרי שלושה משחקים בלבד

תקציר: בוכום - מיינץ 2:2/ספורט1

לאחר שהשעתה אותו מהאימונים ולאחר מכן החזירה, מיינץ הודיעה הערב (שישי) על שחרורו של אנואר אל גאזי באופן מיידי, לאור הפוסטים שלו ברשתות החברתיות בנוגע למלחמה בישראל. "תעמוד עבור מה שנכון, אפילו אם זה אומר שתעמוד לבד", כתב השחקן בתגובה לשחרורו. "איבוד הפרנסה שלי הוא כלום בהשוואה לגיהנום שחווים חפים מפשע בעזה. הפסיקו את ההרג".

כזכור, ההולנדי בן ה-28 ממוצא מרוקני העלה במהלך המלחמה פוסט בו האשים את ישראל וקרא לשחרור פלסטין. בתגובה, המועדון הגרמני, כמו קבוצות נוספות מהבונדסליגה שהביעו תמיכה בישראל והתנגדות לטרור של חמאס, השעה את אל גאזי מכל פעילות.

השחקן התנצל, שב לאימונים - אך מספר ימים לאחר מכן פרסם פוסט ארוך נוסף ובו הבהיר בין היתר: "אני לא מביע חרטה על דברי. לעולם לא יכולה להיות הצדקה להרג של 3,500 ילדים בעזה בשלושה שבועות. איך העולם נשאר אדיש לכך שילד נהרג כל 10 דקות בעזה? אנחנו חייבים לקרוא להפסקת ההרג בעזה עכשיו!". על אף שהוסיף וטען כי "אני נגד מלחמה ואלימות, אני נגד מוות של חפים מפשע, אני נגד כל סוג של אפליה, אני נגד איסלמופוביה, אני נגד אנטישמיות, אני נגד רצח עם, אני נגד אפרטהייד, אני נגד כיבוש, אני נגד דיכוי" - המסר היה ברור כשמש, ולמיינץ לא נותרה ברירה - בין היתר על רקע הלחץ הציבורי, ותלונה שהוגשה לתובע המחוזי בעיר.

אנואר אל גאזי, שחקן מיינץ. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
סוף הדרך. אל גאזי/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

אל גאזי, בוגר מחלקת הנוער של אייאקס, שיחק גם בלילה, אסטון וילה, אברטון ופ.ס.וו, לפני שחתם במיינץ לשנתיים ב-23 בספטמבר. העונה שותף ל-58 דקות בלבד, לפני שסיים את דרכו בבונדסליגה.

  • עוד באותו נושא:
  • מיינץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully