וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיינץ החזירה את אל גאזי: "לא מטיל ספק בזכות ישראל להתקיים"

המועדון הגרמני הוציא הודעה לפיה שחקן הכנף ההולנדי ממוצא מרוקני ישוב לפעילות אחרי השעייתו בעקבות הפוסט על המלחמה בעזה: "הוא הדגיש את הזדהותו עם קורבנות הפיגוע והביע חרטה"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט 30.10/ספורט1

הודעת ההבהרה של אנואר אל גאזי לדבריו על המלחמה בעזה, גרמה הערב (שני) למיינץ להחזיר את שחקן הכנף שלה לאימונים. כזכור, ההולנדי בן ה-28 ממוצא מרוקני העלה במהלך המלחמה פוסט נגד ישראל בו האשים את ישראל וקרא לשחרור פלסטין. בתגובה, המועדון הגרמני, כמו קבוצות נוספות מהבונדסליגה שהביעו תמיכה בישראל והתנגדות לטרור של חמאס, השעה את אל גאזי מכל פעילות כשלפי הדיווחים המחשבה הייתה בכלל להתיר את חוזהו, אך כעת נראה שבמיינץ שינו כיוון.

"אנואר אל גאזי קיבל אזהרה מהמועדון על פרסום הפוסט שלו ברשתות החברתיות לפני כשבועיים", נכתב בהודעת המועדון. "ההולנדי התייחס לסכסוך במזרח התיכון באופן בלתי נסבל בעיני המועדון. לאחר הפרסום, המועדון שחרר מיד את השחקן מאימונים ומשחקים. מאז, אחרי כמה שיחות עם הנהלת הקבוצה, אל גאזי סיפק הסברים והביע חרטה על הדברים שכתב והשפעתם השלילית, במיוחד על המועדון כולו".

אנואר אל גאזי, שחקן מיינץ. Christian Kaspar-Bartke, GettyImages
קיבל אזהרה והתחייב למועדון על מנת לחזור. אל גאזי/GettyImages, Christian Kaspar-Bartke

בהודעה נכתב גם כי לאל גאזי לא הייתה כוונה לקשר את עצמו בצורה כלשהי לפעולות טרור כפי שעשו בחמאס: "הוא הדגיש את הזדהותו עם קורבנות הפיגוע כמו גם עם כל קורבנות הסכסוך. הוא הבהיר שהוא לא מטיל ספק בזכותה של ישראל להתקיים. בהנהלת המועדון דרשו מאל גאזי להתחייב לערכי המועדון. משמעות הדבר היא אחריות מיוחדת כלפי מדינת ישראל והעם היהודי, הנובעת מההיסטוריה הגרמנית, אך גם מההיסטוריה של המועדון עם מייסדו היהודי, יוג'ין סלומון. השחקן יחזור לאימונים ומשחקים בהקדם האפשרי מתוך מקום לתת הזדמנות לשיקום".

  • עוד באותו נושא:
  • מיינץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully