וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי למצמץ: מיינץ שחררה את אל גאזי שהאשים את ישראל ב"רצח עם"

המועדון הגרמני הגיב בצורה נחרצת לפוסט שההולנדי ממוצא מרוקני פרסם ומחק, ובו כתב: "זו לא מלחמה, אלא הרס המוני. פלסטין תהיה חופשית"

יניב קטן ב"רדיו חיפה" על דיא סבע/רדיו חיפה

מיינץ נקטה הערב (שלישי) בצעד נחרץ והודיעה על שחרורו של החלוץ אנואר אל גאזי, אותו החתימה רק לפני כשלושה שבועות. ההולנדי בן ה-28 ממוצא מרוקני, העלה ביום ראשון פוסט נגד ישראל ומחק אותו לאחר מכן, אך במועדון מהבונדסליגה הגרמנית לא היו מוכנים להתפשר בעניין.

"אנואר אל גאזי שוחרר מאימונים ומשחקים בשורות מיינץ", נכתב. זו תגובה להודעה ברשת החברתית שפורסמה בראשון בערב ונמחקה מאז. אל גאזי נקט עמדה בנוגע לקונפליקט במזרח התיכון, אותה המועדון לא יכול לקבל. מיינץ מכבדת שיש נקודות מבט שונות על הסכסוך המורכב במזרח התיכון שנמשך כבר עשרות שנים. עם זאת, המועדון מתרחק בבירור מתוכן הפוסט, שכן הוא אינו משקף את ערכי המועדון שלנו".

אז מה בעצם כתב אל גאזי בפוסט המחוק? "זו לא מלחמה. כשצד אחד מונע מים, אוכל וחשמל מהצד השני - זו לא מלחמה. כשלצד אחד יש נשק גרעיני - זו לא מלחמה. כשצד אחד ממומן במיליארדי דולרים - זו לא מלחמה. כשצד אחד משתמש בתמונות בינה מלאכותית כדי לפרסם מידע מוטעה על הצד השני - זו לא מלחמה. כשהרשתות החברתיות מצנזרות חומרים של צד אחד - זו לא מלחמה. זה לא קונפליקט ולא מלחמה. זה רצח עם והרס המוני, ואנחנו עדים לו בצורה חיה. מהנהר ועד הים, פלסטין תהיה חופשית".

שחקן אסטון וילה אנואר אל גאזי. Alex Morton, GettyImages
מחיקת הפוסט לא עזרה. אנואר אל גאזי/GettyImages, Alex Morton

אל גאזי החל את דרכו באייאקס, כבש במדיה 20 שערים ולאחר מכן עבר לליל, אסטון וילה, אברטון, פ.ס.וו איינדהובן וכאמור מיינץ, במדיה הספיק לרשום הופעה אחת. בתחילת דרכו שיחק פעמיים גם בנבחרת הולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully