וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שהאשים את ישראל, אל גאזי הבהיר: "מגנה רצח של אזרחים חפים מפשע"

החלוץ ששוחרר ממיינץ בעקבות ההתבטאות שלו בנוגע למלחמה בעזה, ניסה להסביר את דבריו: "מחויב לשלום במזרח התיכון, לא הובנתי נכון. עומד למען האנושות והשלום ללא קשר למוצא האנשים"

תיקתקנו, סיכום אירועי הספורט ביום/ספורט1

אחרי שמיינץ נקטה בצעד נחרץ והודיעה על שחרורו של החלוץ אנואר אל גאזי, אותו החתימה רק לפני כשלושה שבועות, בעקבות פוסט שלו שהאשים את ישראל במלחמה בעזה, אל גאזי העלה לרשת האינסטגרם הודעת הבהרה בה ניסה להסביר את דבריו וטען כי הוא מתפלל לשלום בין שני הצדדים.

"אני מגנה הרג של כל אזרח חף מפשע בפלסטין ובישראל", פתח אל גאזי את דבריו. "הסימפתיה שלי היא עם הקורבנות החפים מפשע בתוך הקונפליקט הזה ללא קשר מה המוצא שלהם. אני מחויב לשלום במזרח התיכון. ההצהרות הקודמות שלי ברשתות החברתיות לא הובנו כהלכתן. אני רוצה להבהיר שאני עומד למען השלום והאנושות לכולם".

שחקן פ.ס.וו אנואר אל גאזי. Ben Gal/BSR Agency, GettyImages
ניסה להסביר את דבריו. אנואר אל גאזי/GettyImages, Ben Gal/BSR Agency

"זו לא מלחמה. כשצד אחד מונע מים, אוכל וחשמל מהצד השני - זו לא מלחמה", כתב אל גאזי בפוסט המקורי. "כשלצד אחד יש נשק גרעיני - זו לא מלחמה. כשצד אחד ממומן במיליארדי דולרים - זו לא מלחמה. כשצד אחד משתמש בתמונות בינה מלאכותית כדי לפרסם מידע מוטעה על הצד השני - זו לא מלחמה. כשהרשתות החברתיות מצנזרות חומרים של צד אחד - זו לא מלחמה. זה לא קונפליקט ולא מלחמה. זה רצח עם והרס המוני, ואנחנו עדים לו בצורה חיה. מהנהר ועד הים, פלסטין תהיה חופשית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully