וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנקו: "הניתוק מהארץ הופך לקשה יותר בכל יום, נייצג בכבוד"

7.11.2023 / 20:07

הפועל תל אביב, ככל הנראה ללא ג'ייקובן בראון הפצוע, תתארח בצרפת אצל פריז בסקטבול בקרב המושלמות (21:30, ספורט 1), פרנקו: "נחושים לייצג בכבוד את הקהילה האדומה ואת מדינת ישראל"

תקציר ניצחונה של הפועל תל אביב 90:98 על לונדון ליונס ביורוקאפ/ספורט1

המסע האירופי המוצלח של הפועל תל אביב יימשך מחר (רביעי, 21:30, שידור ישיר בספורט 1) כשהאדומים יתארחו אצל פריז בסקטבול, מוליכת בית א', שלה גם כן מאזן מושלם מהפסדים אך משחק אחד יותר.

אחרי הניצחון המרשים על לונדון ליונס ביום חמישי המשיכה הפועל כקבוצה אחת לפריז, כשהיחיד שהגיע בנפרד היה ג'ייקובן בראון. הגארד האמריקאי נשאר לעוד טיפול אחרון בפציעה שלו בבירה הבריטית, ולאחר מכן המריא לצרפת. בראון סובל מבקע בשריר, פציעה איתה שיחק בניצחון האחרון, אך כדי להחלים מהפציעה הוא צריך מנוחה של מספר שבועות בתוספת טיפולים. על פי המסתמן הוא ייעדר מפעילות בתקופה הקרובה, על מנת להכשירו לקראת המשך העונה.

בהפועל יודעים שהיריבה הנוכחית שלהם היא סיפור אחר לחלוטין ממה שהם נתקלו בו עד כה ביורוקאפ, כששלוש מתוך ארבע היריבות הראשונות שלה במפעל נועלות את טבלת הבית. בקבוצה מאמינים כי לא תהיה בעיה מנטאלית בהכנה למשחק. מי שאמורים להיכנס לנעליו של ג'ייקובן בראון אם אכן ייעדר הם בר טימור, בריאן אנגולה וגיל בני, כשבמועדון מספרים בימים האחרונים שלמרות שבראון הוא המנהיג ושחקן סופר משמעותי בקבוצה, יש להם אמונה שהשחקנים שלצידו יוכלו לכפות על היעדרותו.

שחקן הפועל תל אביב בר טימור מול שחקן מכבי עירוני רמת גן אדם אריאל. דני מרון
משחק חוץ קשה. טימור/דני מרון

פריז בסקטבול היא פרויקט שמכוון ליורוליג כבר בעונה הבאה. אשתקד עברה הקבוצה טבילת אש פחות מוצלחת ביורוקאפ, אך העונה עברה שינוי משמעותי, צירפה את המאמן הפיני תומאס ליסאלו, שהוביל את בון לזכייה בליגת האלופות בעונה שעברה, כולל ניצחון בגמר על הפועל ירושלים, ולא פחות משישה שחקנים ששיחקו תחתיו שם, כשהשם הגדול ביותר הוא טי ג'יי שורטס, ה-MVP של ליגת האלופות.

שורטס הוא השחקן המוביל של פריז במפעל האירופי עם 17.4 נקודות ו-7.2 אסיסטים למשחק, כשחוץ ממנו עוד ארבעה שחקנים קולעים בספרות כפולות, כשהשם החם הוא נאדיר חיפי, גארד צרפתי ממוצע אלג'יראי (21, 1.91) שרושם 16.4 נקודות בממוצע למשחק. קולין מקולום (26, 2.00), מיקאל ינטונן (23, 2.04) וטייסון וורד (26, 1.98) משלימים את השחקנים שקולעים 10 נקודות ומעלה.

sheen-shitof

הסוד? שחיית חתירה

ביקור קצר בבריכה שינה לי את החיים - וגם לכם זה יקרה

בשיתוף TI SWIM
דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב. הפועל תל אביב, אתר רשמי
דני פרנקו, מאמן הפועל תל אביב/אתר רשמי, הפועל תל אביב

משלחת של ילדים ומשפחות מעוטף עזה יהיו אורחי המועדון במשחק מחר. מאמן הקבוצה דני פרנקו אמר לקראת המשחק: "אנחנו מציינים בפריז הרחוקה חודש לשבת השחורה של ה-7 באוקטובר. הצלקות, הנעדרים שעדיין לא איתנו, עבורם כל יום הוא נצח מסויט. הכאב, העצב והשכול, כולם חלק מהיום יום שלנו. מבחינתנו האישית וכקבוצה המצב הכללי במדינה והניתוק מהארץ הופך לקשה יותר בכל יום שעובר, יחד עם חוסר הוודאות, המעבר ממדינה למדינה והעיסוק השוחק בניסיון לייצר שגרה.

"ועדיין, אנחנו קבוצת כדורסל מקצוענית ותחרותית עם מטרות. אנחנו מודעים לעבודה הרבה שעלינו להשלים גם עקב המחסור במשחקים והקושי להיכנס לשטף וגם בעקבות כל הסיטואציה - אך אנחנו עדיין נחושים לייצג בכבוד את הקהילה האדומה ואת מדינת ישראל ולנסות להמשיך ליצור רגעים קטנים של גאווה בימים כואבים אלו".

אקסבייר מנפורד: "אלו המשחקים שאנחנו מחכים להם, מול קבוצה טובה שגם היא ללא הפסד עד כה. אני מאמין ביכולת שלנו לשמור על מאזן מושלם גם אחרי משחק החוץ הקשה הזה אם נהיה מרוכזים ונוציא לפועל את הדברים שעבדנו עליהם בתקופה האחרונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully