וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופ"א אישרה דקת דומיה לפני המשחק של מכבי חיפה, כיוף: "נעשה הכל"

מכבי חיפה התאמנה באצטדיונה של א.א.ק לרנקה שבו ייערך משחק הליגה האירופית והשוער הודה: "אושר לא נוכל להביא, אבל נעשה הכל כדי לנצח" (חמישי, 19:45, ספורט4)

תיקתקנו, 7.11/ספורט1

מכבי חיפה הגיעה לקפריסין ביום ראשון והיא ממשיכה בהכנות לקראת משחקה הביתי בליגה האירופית ביום חמישי נגד ויאריאל (19:45, ספורט4). מכבי חיפה ערכה היום אימון באצטדיון של א.א.ק בלרנקה, בו יתקיים המשחק מול הצוללת הצהובה.

במועדון הודיעו רשמית שאופ"א אישרה דקת דומיה: "בהמשך לבקשת המועדון לציין בעמידת דקה דומיה בפתיחת המשחק את זכר הנרצחים והחטופים במתקפת הטרור, האישור התקבל לאחר התערבות יו"ר ההתאחדות שינו זוארץ שפעל מול אחראי על התחרויות באופ"א".

לקראת המשחק התראיין לאתר הרשמי של הירוקים השוער שריף כיוף, שסיפר: "תקופה לא פשוטה עוברת על המדינה. עברנו חודש שהוא סיוט לכולם וליבנו עם כל האזרחים והחיילים. מוזר לשחק משחק בית שלנו בקפריסין, אבל אנחנו פה כדי לתת קצת שפיות לאוהדים שלנו".

שחקני מכבי חיפה מתאמנים בקפריסין. מכבי חיפה, אתר רשמי
שחקני מכבי חיפה הערב באימון בביתם החדש/אתר רשמי, מכבי חיפה

עוד אמר כיוף לקראת המשחק בחמישי, הראשון של מכבי חיפה כמובן מאז שנפרדה ב-0:0 ביתי מול פנאתינייקוס יומיים לפני פרוץ המלחמה: "אושר לא נוכל להביא, אבל לפחות קצת שפיות, משהו שימשוך את תשומת הלב טיפה. הכאב הוא גדול, אבל נעשה את הכל כדי לנצח ביום חמישי ולאחר מכן נחזור לארץ ונחבק את המשפחות ואת החיילים. איפה שנוכל לעזור, אנחנו נהיה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully