וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונתן כהן: "איבדתי שלושה מכרים במתקפה של חמאס, קשה להסביר את הכאב"

עודכן לאחרונה: 17.10.2023 / 9:34

שחקן מכבי תל אביב סיפר בריאיון באיטליה: "שני חברים שלי נרצחו במסיבה, קרוב משפחה הוכרז כנעדר ואז מצאו את גופתו. מנסה לתת כוח לניצולים"

מכבי תל אביב עם ילדי יישובי עוטף עזה/מכבי תל אביב בכדורגל, האתר הרשמי

"זו המתקפה המפחידה ביותר שאי פעם חוויתי", סיפר יונתן כהן לתקשורת האיטלקית על אירועי יום שבת שעבר. "התעוררתי, הדלקתי טלוויזיה והבנתי שזו לא מתקפה רגילה. הייתי בהלם". שחקן מכבי תל אביב, שרשם עונה מאכזבת בפיזה ב-2021/22, הוסיף והסביר: "ידענו שצריך לרוץ למקלטים, אבל רבים מתושבי הדרום שילמו בחייהם. יש אלפי פצועים, כנראה שכל אדם בישראל איבוד מישהו אהוב".

כהן עצמו חשף שאיבד יותר מאדם אהוב אחד: "שני חברים שלי נרצחו בברוטליות במסיבה, הם רק רצו לצאת וליהנות. חמאס הרג כמעט 300 חפים מפשע במסיבה הזו. קרוב משפחה שלי נעדר, ולאחר מספר ימים התבשרנו שהוא נמצא מת ליד זירת הטבח. קשה להסביר את הכאב שאני מרגיש".

על השגרה הבלתי אפשרית בימים אלה אמר שחקן הכנף של הצהובים: "חבר שלי, מנשה זלקה מהפועל חדרה, הצטרף לצבא. השחקנים הזרים חזרו הביתה. אנחנו צריכים להתמודד עם המצב הזה. ישראל היא הבית ולעולם לא אעזוב אותה במצב שכזה. אני כאן עם המשפחה שלי ומנסה לתת כוח לכל הניצולים שעברו את הגיהנום הזה".

שחקן מכבי תל אביב, יונתן כהן. אריאל שלום
קשה לתאר את הזוועות. כהן/אריאל שלום

עוד בוואלה!

אופטימיות בהתאחדות לגבי דחיית המשחקים של מכבי חיפה ומכבי ת"א באירופה

לכתבה המלאה

מכבי תל אביב מתאמנת בימים אלה במתכונת מצומצמת, ללא צוות האימון שלה. עדיין לא התקבלה הודעה לגבי דחיית משחק הקונפרנס ליג מול זוריה האוקראינית ביום חמישי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully